logo
  1. برگزیده
ورزشی

پیشنهاد اروپایی برای ملی‌پوش جوان ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد اروپایی برای ملی‌پوش جوان ایران

ورزش 3/محمد قربانی از پیشنهاد اروپایی جدید خود پرده برداری کرد.
محمد قربانی ستاره جوان تیم ملی فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حضور پیدا کرد و بازی تیم سابق خود را تماشا کرد و در جریان این مسابقه گفتگویی با خبرنگاران داشت و شرایط خود را شرح داد.
محمد قربانی درباره حضورش در نقش جهان گفت: طی تماسی که باشگاه با من داشتند به من گفتند اگر می‌توانی به ورزشگاه بیا، خودم هم تمایل داشتم که در ورزشگاه حاضر شوم بازی هم‌بازی‌های سابقم را از نزدیک تماشا کنم.
قربانی درباره شرایط خود گفت: فعلا اورنبرک هستم و قرارداد 3 ساله دارم، در آینده تصمیماتم را خواهم گرفت و باید ببینم چه می‌شود، یک پیشنهاد از لیگ فرانسه دارم، یک سری صحبت‌ها شده و نامه هم به باشگاه زدند، انشالله اتفاقات خوبی رقم بخورد.
او درباره حضور در تیم ملی گفت: از آقای قلعه نویی تشکر می‌کنم که این اعتماد را به جوانان داشتند و راه برای آنها باز شد، خداراشکر توانستم برای تیم ملی مقابل ترکمنستان و هنگ‌کنگ بازی کردم و امیدوارم نظر سرمربی را جلب کرده باشد.
قربانی در واکنش به حساسیت مسابقات لیگ گفت: لیگ جذابی داشتیم، استقلال و پرسپولیس تیم‌های خوبی بودند و سپاهان هم یک سری اتفاقات برایش افتاد، امیدوارم فصل آینده لیگ خوبی باشد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره