logo
  1. برگزیده
ورزشی

۱۸ مدال حاصل تلاش پاروزنان جوان؛ شافعیان با چهار مدال ستاره شد

منبع
مهر
بروزرسانی
۱۸ مدال حاصل تلاش پاروزنان جوان؛ شافعیان با چهار مدال ستاره شد

مهر/۶ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز حاصل تلاش ملی‌پوشان ایران از آبهای تایلند در مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا بود.
با برگزاری آخرین روز از رقابت های قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در تایلند و کسب دو مدال طلا و دو نقره دیگر، پاروزنان ایران با کسب ۱۸ مدال شامل ۶ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دادند.
در بین مدال آوران، الناز شافعیان در رده سنی زیر ۲۳ سال با کسب چهار مدال طلا در مواد ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و هزار متر کایاک تک نفره و دو نقره ۵۰۰ متر ستاره تیم اعزامی ایران بود. همچنین در همین رده سنی شایان حسینی صاحب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شد تا دومین پاروزنی باشد که در این رویداد ایران را صاحب چهار مدال با ارزش آسیا کرده باشد.
در رده سنی جوانان هم ارشیا رضانژاد هم سه مدال شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز را از آن خود کرد.
الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان جوانان، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان، ثنا زارع در کانوی بانوان جوانان، عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در کایاک زیر ۲۳ سال مردان، محراب آسایش خورشید، ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در کایاک مردان جوانان، شایان حسینی و محمد عباسی در کانوی زیر ۲۳ سال و پارسا علیان و هورام قاسمی در کانوی مردان جوانان ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها بودند.
تیم ایران با ترکیب ۱۸ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. رعنا بهلولی در کایاک بانوان، نادیا تالانک در کانوی بانوان، رضا رئیسی در کایاک مردان و شاهو ناصری در کانوی مردان هدایت تیم ملی را در این دوره از رقابت‌ها برعهده داشتند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره