logo

مربی گل‌گهر: سیاوش یزدانی به رختکن ما حمله کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مربی گل‌گهر: سیاوش یزدانی به رختکن ما حمله کرد

ورزش 3/مربی گل‌گهر در مورد درگیری پایان بازی با سپاهان تاکید بر بازبینی اتفاقات رخ داده توسط دوربین‌ها را دارد.
شب گذشته مصاف سپاهان و گل‌گهر که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک تمام شد پس از سوت پایان به جنجال کشیده شد و برخی اعضای دو تیم دچار جراحت شدند. 
حمزه مظفری مربی گل‌گهر یکی از افرادی است که در این درگیری دچار آسیب شد. به همین بهانه گفت‌وگویی با او داشتیم که در ادامه می‌خوانید.
حمزه مظفری با بیان اینکه شروع کننده دعوا و درگیری برایان دابو بود گفت: «بعد از پایان بازی دابو به سمت نیمکت گل‌گهر آمد و ابتدا علامت هیس نشان داد و سپس با انگشت دست حرکتی توهین‌آمیز انجام داد. بعد از این حرکت ما به دابو اعتراض کردیم و حتی درگیر هم نشدیم.»

وی همچنین گفت: «آقای میرصالحیان (مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان) از بنده اسم آورده و باید پاسخگو باشد. بنده اصلا به سیاوش یزدانی نزدیک نشدم و دوربین‌های زیادی آنجا بود که نشان می‌دهد من با یزدانی خیلی فاصله داشتم.
مربی گل‌گهر ادعا می‌کند سیاوش یزدانی پس از وارد شدن اعضای دو تیم به تونل به رختکن آنها رفته و درگیری آنجا ادامه پیدا کرده است:«بعد از اینکه تیم ما به رختکن رفت، سیاوش یزدانی به رختکن ما آمد و درگیری را شروع کرد و ما مجبور شدیم او را از رختکن بیرون کنیم. او متاسفانه حمله کرد و به بنده و علیزاده آسیب زد که امیدواریم کمیته انضباطی برخورد لازم را با وی داشته باشد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره