logo

رکورد دست‌نیافتنی و تاریخی برای نویر و ناگلزمان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رکورد دست‌نیافتنی و تاریخی برای نویر و ناگلزمان

ورزش 3/آلمان جمعه شب به راحتی اسکاتلند را با نتیجه 5-1 شکست داد و بزرگترین بردی که تا به حال در یک بازی افتتاحیه جام ملت های اروپا دیده شده است را به دست آورد. اسکاتلند بازی را با صفر شوت، چه بیرون و چه به سمت دروازه، به پایان رساند، بنابراین کار مانوئل نویر بسیار آسان بود، اگرچه گل به خودی آنتونیو رودیگر مانع از بسته نگه داشتن دروازه او شد.
اما دروازه بان بایرن مونیخ به دلیل دیگری سوژه شد. همانطور که از قبل مشخص بود، او در یازده تای ابتدایی مانشافت و جلوتر از تراشتگن درون دروازه قرار گرفت و این باعث شد شرایطی را تجربه کنیم که قبلاً در تاریخ جام‌های یورو سابقه نداشته است. یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از دروازه بان اصلی خود جوانتر است.
غیر معمول، خارق العاده، حیرت آو و عجیب؛ می توانید از هر صفتی استفاده کنید. ناگلزمان 36 سال و 327 روز سن دارد و دروازه بان تیمش مقابل اسکاتلند، متولد 27 مارس 1986 و 38 سال و 79 روز دارد.

در مورد رکوردی صحبت می کنیم که هرگز در این مسابقات دیده نشده است. علاوه بر این، ناگلزمن نیز به جوان ترین مربی تاریخ جام ملت های اروپا تبدیل شد. تنها سه روز جوانتر از کاتانچ، مربی اسلوونی در جام یورو 2000، در حالی که او 36 سال و 330 روز سن داشت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید