logo

هشدار مهم به ایتالیا؛ از اشتباهات درس بگیر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار مهم به ایتالیا؛ از اشتباهات درس بگیر!

ورزش 3/ تیم ملی ایتالیا شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر تیم ملی آلبانی به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد
شاگردان لوچانو اسپالتی در حالی موفق به کسب پیروزی در این دیدار شدند که در ثانیه  ۲۰ دروازه خودشان را باز شده دیده بودند اما توانستند خیلی زود به بازی برگردند و در نهایت به عنوان تیم پیروز از زمین بازی خارج شوند.

ساکی در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت: "با توجه به اینکه فرصت آماده سازی برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا زیاد نبود و با توجه به این موضوع که این اولین دیدار آنها در این مسابقات بود باید از این نتیجه خوشحال باشیم. اما در عین حال باید از اشتباهاتی که در این بازی مرتکب شدیم درس بگیریم و آنها را به درستی آنالیز کنیم.
شروع ایتالیا در این دیدار واقعاً افتضاح بود اما پس از آن نه تنها توانستیم به بازی برگردیم، بلکه هر حرکت را پس از حرکت دیگر به صورت برنامه‌ریزی شده انجام دادیم و نتیجه را تغییر دادیم. این نشانه خوبی است و مشخص می‌کند که این تیم توانایی واکنش نشان دادن به چنین اتفاقاتی را دارد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید