logo

شرایط خیلی سخت شده ولی باید بجنگیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شرایط خیلی سخت شده ولی باید بجنگیم

ورزش 3/تیم ملی که برای هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در فیلیپین به سر می‌برد، اولین جلسه تمرینی خود را امروز (یکشنبه ۲۶ خرداد) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کرد.
مربی تیم ملی در مورد شرایط تیم پس از اولین جلسه تمرینی در مانیل گفت: امروز بعد از حضور 19 روزه در ژاپن اولین جلسه تمرینی خود را در فیلیپین برگزار کردیم. صبح وزنه زدیم و عصر تمرین توپی داشتیم. شرایط خوب است. چهار بازی خیلی سنگین و سخت داریم و شرایط هم برایمان سخت شده است.
عبدالرضا علیزاده تصریح کرد: امیدوارم بچه‌ها با روحیه جنگنده مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که خیلی خوب هستند و  نسبت به دو هفته قبل بجنگیم و شرایط مطلوب ایجاد کنیم تا حداقل در این هفته دست پر به ایران برگردیم.
وی در مورد حضور در کمپ تمرینی اوزاکا ژاپن پیش از سفر به فیلیپین، گفت: شرایط آنجا نسبت به برزیل سخت بود اما در فیلیپین شرایط بهتر و مهیا‌تر است. امیدوارم هفته‌ای خوب را پشت سر بگذاریم
علیزاده با بیان اینکه در هفته سوم تیم‌هایی که به مرحله نهایی صعود کرده‌اند با تیم اصلی خود حاضر می‌شوند، تاکید کرد: از طرف دیگر این تیم‌ها برای المپیک آماده می‌شوند. بنابراین قطعا با تمام توان مقابل حریفان ظاهر خواهند شد. شرایط سخت است و باید با روحیه بالا بجنگیم تا از شرایطی که دو هفته قبل داشتیم خارج شویم.
تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان می‌رود و در اولین دیدار خود چهارشنبه ۳۰ خرداد برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید