logo

ستاره ایتالیا: اسپالتی هر چه داد می‌زد، نمی‌شنیدیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره ایتالیا: اسپالتی هر چه داد می‌زد، نمی‌شنیدیم!

ورزش 3/آتزوری در بازی افتتاحیه خود در یورو 2024، روز شنبه با نتیجه 2-1 از سد آلبانی گذشت. ایتالیا با شوک گل دقیقه یک توسط ندیم بایرامی، که به عنوان سریع‌ترین گل تاریخ رقابت‌های قهرمانی اروپا ثبت شد، عقب افتاد، اما مدافعان عنوان قهرمانی با گل‌های الساندرو باستونی و نیکولو بارلا به بازی برگشتند و پیروزی را از آن خود کردند.
این بازی در ورزشگاه پر سروصدای سیگنال ایدونا پارک برگزار شد که در آن هواداران آلبانی از تعداد هواداران میزبان پیشی گرفته و فضایی پرشور ایجاد کردند. کیه‌زا اذعان کرد که سر و صدای شدید ورزشگاه باعث شد تا هواداران ایتالیا نتوانند به خوبی دستورات سرمربی خود را در طول بازی متوجه شوند.
او به خبرنگاران گفت: "اسپالتی خواهان ثبات در بازی و حرکت است. او می‌خواهد بازی را در اختیار داشته باشد و این همان چیزی است که از زمان ورودش به کوورچانو در سپتامبر گذشته به ما گفته است. این چیزی بود که سعی کردیم در زمین بازی نشان دهیم. او این توصیه‌ها را به ما کرد، اما شنیدن صدای او در آن طرف زمین بسیار سخت بود. فضای حاکم بر ورزشگاه فوق‌العاده و باورنکردنی بود. حتی با وجود اینکه تعداد هواداران ایتالیا کمتر بود، اما یک تجربه به یاد ماندنی بود."
ایتالیا شروع قدرتمندی در دفاع از عنوان قهرمانی خود داشته است، اما اکنون در گروه B با بازی‌های حساس مقابل اسپانیا و کرواسی روبرو خواهد شد. لاروخا حریف بعدی ایتالیا است و با روحیه‌ای بالا از پیروزی قاطع 3-0 مقابل کرواسی وارد این بازی می‌شود که نوید یک دیدار جذاب بین دو تیم در ورزشگاه ولتینس آرنا در روز پنجشنبه را می‌دهد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره