logo

جیمی کرگر: سبک بازی انگلیس مناسب هری کین نیست

منبع
طرفداري
بروزرسانی
جیمی کرگر: سبک بازی انگلیس مناسب هری کین نیست

طرفداری/نقش کین در انگلیس درست مثل هالند در منچسترسیتی است.
 جیمی کرگر با وجود پیروزی انگلیس مقابل صربستان اما نگران هری کین است و معتقد است سبک بازی کنونی سه‌شیرها مناسب این مهاجم گلزن نیست.
انگلستان در اولین دیدار خود در یورو 2024 با درخشش جود بلینگام و گلزنی این ستاره جوان، موفق به پیروزی برابر صربستان شد. کرگر با وجود پیروزی انگلیس در اولین بازی یورو، از عملکرد هری کین ابراز نگرانی کرد. مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس معتقد است چرخش در خط هافبک، که شامل الکساندر آرنولد نیز می‌شود، مانع از بازی کین شده است. کین در نیمه اول فقط دو بار لمس توپ داشت. جیمی کرگر در ستونی برای تلگراف دراین‌باره نوشت:
 تنها مشکل چرخش زیاد در خط هافبک این است که کین نمی‌تواند مثل همیشه در بین خطوط بازی کند. او در 30 دقیقه اول فقط یک بار توپ را لمس کرد.
کرگر نقش کین را با نقشی که ارلینگ هالند در منچسترسیتی ایفا می‌کند مقایسه کرد و افزود: انگلیس شروع عالی داشت اما چند نگرانی وجود دارد. هری کین مثل ارلینگ هالند در منچسترسیتی عمل می‌کند. درست مثل هالند، خارج از محوطه جریمه بازی نمی‌کند و منتظر موقعیت می‌ماند. او در 45 دقیقه فقط دو بار توپ را لمس کرد. چنین شیوه‌ و سبکی مناسب بازی کین نیست. از نظر دفاعی، انگلیس باید مانع از ارسال سانتر توسط صربستان شود. آنها این کار را خیلی راحت انجام می‌دادند و این بهترین شانس آنها برای گلزنی بود.
 بعد از یک شروع امیدوارکننده که به جای یک پیروزی عالی به یک پیروزی رضایت‌بخش برای انگلیس تبدیل شد. بازیکنان صربستان با پیشرفت بازی کم‌کم از رمق افتادند. نکته مثبت 30 دقیقه اول بود، اما سیستم هنوز در حال پیشرفت است، به خصوص در مورد اینکه چگونه از هری کین به بهترین نحو استفاده کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره