logo

تصاویر منزجرکننده از کومان؛ دنیا شوکه شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصاویر منزجرکننده از کومان؛ دنیا شوکه شد!

ورزش 3/تصاویر منتشر شده از رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، در جریان بازی این تیم برابر لهستان تعجب بسیاری را به همراه داشته است.
  تیم ملی هلند روز گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‎‌های جام ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی لهستان به میدان رفت و موفق شد با گل دیرهنگامی که ووت وخهورست به ثمر رساند با نتیجه ۱-۲ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز را از آن خود کند.
این تیم در طول این بازی تلاش بسیاری برای کسب پیروزی کرد و حدود ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف زد اما در نهایت در دقیقه ۸۳ موفق شد برای دومین بار گلزنی کند. این در حالی بود که روبرت لواندوفسکی که ستاره اول لهستان است در این بازی قادر به همراهی تیمش نبود و روی نیمکت قرار داشت.
اما اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به حرکات کومان روی نیمکت بود که از چشم دوربین‌ها دور نماند. در تصاویر منتشر شده مشخص است که سرمربی تیم ملی هلند در مقطعی دستش را داخل بینی می‌کند و سپس آن را به دهانش می‌برد و این اتفاق بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا را شوکه کرده است.
واکنش‌های بسیاری به این اتفاق نشان داده شده که مشخص می‌کند همه از دیدن چنین صحنه‌ای منزجر شده‌اند و بسیاری رفتارهای یواخیم لوو در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان را یادآوری کرده‌اند که او هم اقداماتی مشابه داشت و با اعتراض بسیاری روبرو شده بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره