logo

عذرخواهی ستاره آمریکا پس از اخراج دردسرساز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عذرخواهی ستاره آمریکا پس از اخراج دردسرساز

ورزش 3/تیموتی وه‌آ، وینگر تیم ملی آمریکا، به‌خاطر کارت قرمزی که در جریان باخت مقابل پاناما دریافت کرد از هم‌تیمی‌ها و هوادارانش عذرخواهی کرد.
 تیموتی وه‌آ، وینگر تیم ملی آمریکا، پس از دریافت کارت قرمز در جریان شکست مقابل پاناما در کوپا آمه‌ریکا، از طریق رسانه‌های اجتماعی پیام عذرخواهی منتشر کرد.
پس از بررسی بسیار سریع VAR، وینگر یوونتوس و آمریکا به دلیل رفتار خشونت‌آمیزی که در بازی بامداد امروز انجام داده بود، در نتیجه اخراج شد. وه‌آ این پیام عذرخواهی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن اعلام کرد که هم کشور و هم تیمش را ناامید کرده است.
پس از اخراج این بازیکن آمریکا توسط فولارین بالوگون در نیمه اول به گل رسید اما با این باخت، آن‌ها در آخرین بازی مرحله گروهی به سه امتیاز مقابل اروگوئه نیاز دارند تا از حذف جلوگیری کنند.
او در پستی نوشت: "امروز تیم و کشورم را ناامید کردم. لحظه‌ای ناامیدکننده منجر به عواقب جبران ناپذیری شد و به همین دلیل برای هم تیمی‌ها، مربیان، خانواده و هواداران‌مان عمیقا متاسفم. اطمینان می‌دهم که از این تجربه درس بگیرم، اجازه ندهم حریف من را تحریک کند و تلاش کنم تا اعتماد و احترام تیم و هوادارانم را دوباره به دست بیاورم.
مهم نیست که من همیشه برای تیم و کشورم خواهم جنگید تا روزی که دیگر نتوانم این کار را انجام دهم، صمیمانه از همه عذرخواهی می‌کنم. عشق من به این تیم فراتر از فوتبال است و از دست خودم بسیار ناراحت و عصبانی‌ام که چنین شرایطی را در این بازی برای برادرانم درست کردم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره