نماد آخرین خبر

پیرترین بازیکن یورو دست بردار نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیرترین بازیکن یورو دست بردار نیست

ورزش 3/په په به بازنشستگی فکر نمی کند و احتمال بازی در جام جهانی 2026 را نیز زنده نگه داشت.در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه قبل از بازی دوشنبه آینده بین پرتغال و اسلوونی، از په په، مدافع پرتغال، در مورد احتمال بازنشستگی از بازی های ملی پس از پایان یورو سوال شد. 
مدافعی که در دو بازی اول پرتغال فیکس بود، در پاسخ گفت: «هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. فقط خدا از آینده خبر دارد و نگران بازنشستگی نیستم.
مطمئناً این مدافع باسابقه مقابل اسلوونی از ابتدا کار را شروع خواهد کرد: «فقط به بازی بعدی فکر می کنم و این مهمترین چیز برای من است. ما یک بازی بسیار مهم داریم و می خواهیم مردم پرتغال را خوشحال کنیم.»
مسن‌ترین بازیکنی که در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کرده است، پس از 17 سال و 139 بازی بازی ملی، نمی‌خواست هیچ سرنخی درباره آینده خود ارائه دهد: «راز من این است که با فوتبال زندگی می‌کنم. از بازی برای پرتغال احساس افتخار می‌کنم. چیزی که بیشتر از همه دوست دارم و هر روز با تمرکز بالا و عشق زیاد تمرین می کنم. هم تیمی هایم با من شوخی می کنند زیرا من همیشه نزدیک دستگاه یخ‌ساز و ریکاوری هستم. فیزیوتراپیست ها میگویند من صاحب دستگاه شده ام.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره