نماد آخرین خبر

زنده؛ اخبار جذاب از فصل نقل و انتقالات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده؛ اخبار جذاب از فصل نقل و انتقالات!

ورزش 3/بعد از گمانه‌زنی و مذاکره، به نظر می‌رسد حالا زمان امضای قرارداد و معارفه خریدها از راه رسیده است.
یک هفته بعد از شروع پنجره تابستانی فوتبال ایران، 16 تیم لیگ برتری به استقبال رسمیت بخشی به مذاکرات خود می‌روند و انتقال‌های خود را به سرانجام می‌رسانند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه تیمی هستند که در روزهای گذشته فعالیت زیرپوستی داشتند و حالا مذاکرات خود را به روی پوسته شهر خواهند آورد.
اینجا اعضای تحریریه ما به همراه خبرنگاران میدانی که در تمام محل مذاکرات و ساختمان باشگاه‌ها حضور دارند، به همراه منابع اختصاصی، تلاش خواهند کرد تا اخبار نقل و انتقالات را به سرعت، دقت و جامعیت در اختیار شما قرار بدهند.
احتمالا امروز خبرهای مهمی در بازار تابستانی ایران به وقوع خواهد پیوست و باید منتظر رسمی شدن یکی دو انتقال از جمله استخدام سرمربی و خرید بازیکن ماند.

پوشش زنده خبری

_ در حالی که هنوز سرنوشت مالکیت و مدیریت باشگاه ملوان مشخص نشده، ترانسفر مارکت در اطلاعیه عجیب امید نورافکن را سرباز این تیم دانست.

_ پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادعای عجیبی را در مورد والتر ماتزاری مطرح کرده و می‌گوید او به‌خاطر ذوق حضور در ایران خبر را به رسانه‌های ایتالیایی داده و باعث منتفی شدن این انتقال شده است. او مدعی شد که توافق پرسپولیس با ماتزاری یک میلیون دلار بوده است.
_ همانطور که روز گذشته خبر داده بودیم، آلمدین زیلیکیچ هافبک اهل بوسنی است که باشگاه استقلال در هفته‌های گذشته با ارسال یک آفر رسمی، به دنبال جذبش بوده است. او امروز تست ایفمارک را پشت سر گذاشت تا آماده انتقال به استقلال شود.

_ باشگاه پرسپولیس توانسته بودجه بیش از 100 میلیاردی را برای نقل و انتقالات خود از بانک شهر بگیرد. قرار است با این مبلغ تمام طلب چند ساله بازیکنان هم پرداخت شود.
_ باشگاه استقلال در خبری رسمی اعلام کرد که قرارداد ابوالفضل جلالی تمدید شده است.

_خبرنگار قطری تماس خود را اینطور روایت می‌کند: «او (عبدالکریم حسن) گفت که نمی‌داند رسانه‌ها این خبر را از کجا آورده و موجب شرمندگی من و ایجاد مشکل برای باشگاهم شده است. من هم در پایان به او گفتم که رفتنت از لیگ ما (ستارگان) ضایعه بزرگی برای فوتبال قطر است و ان‌شاالله هر جا هستی، موفق باشی.»
_یک خبرنگار قطری در توییت خود سرنوشت عبدالکریم حسن را مشخص کرد: «منابع رسانه‌ای اخیرا انتقال عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره تایید کردند، اما پس از اینکه با این ستاره تماس گرفتیم، او کذب بودن خبر را اعلام نمود و تاکید داشت در باشگاه خود در ایران (پرسپولیس) می‌ماند.»

_نیما نکیسا با تاکید بر اینکه هنوز انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال انجام نشده، عنوان کرد: من  هم از جایگاه مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن با ایشان صحبت کردم و از جایگاه یک فوتبالیست سابق هم یک سری نکات را به ایشان گفتم ولی در نهایت ایشان و پدرش تصمیم گیرنده هستند.

_مدیرعامل چادرملو: قرارداد آقای اخباری را نیم فصل گذشته لیگ یک و بعد از قهرمانی نیم فصل تمدید کردیم. کمترین حق سرمربی‌ای که تیم را به لیگ برتر می‌آورد این است که با تیمش ادامه بدهد. همه جانبه از ایشان حمایت می‌کنیم و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

_گئورگی گولسیانی که روز گذشته به پایان کارش در تیم ملی گرجستان رسید، هفته آینده با پرسپولیس برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد کرد.
_علی علیپور در صورت حل مشکل سربازی، به تیم پرسپولیس ملحق خواهد شد.

_سامان قدوس که شایعه و خبر انتقالش به ساوتهمپتون وجود داشته، بار دیگر با پیشنهادی از لیگ برتر ایران مواجه شد و البته بلافاصله آن را رد کرد.
_در کنار رقم رضایت‌نامه 30 میلیاردی جواد آقایی‌پور، این بازیکن خواستار دستمزد 32 میلیارد تومانی از باشگاه استقلال شده که 20 درصد آپشن نیز به آن اضافه خواهد شد و او را به بازیکن 80 میلیاردی فوتبال ایران تبدیل می‌کند. فعلا مذاکره او و استقلال به بن بست خورده است.
_باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ گاریدو در مورد بازیکنان این تیم است. او تاکنون هیچ لیستی به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

_در میان شایعات پیرامون بازیکنان سپاهان، شهریار مغانلو در صدر قرار دارد. گفته می‌شود او برای فصل آینده راهی اتحاد کلبا خواهد شد.

_بر اساس اعلام قبلی، احتمال دارد باشگاه استقلال امروز از محمدحسین اسلامی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کند.

_امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ماریتیمو که روز گذشته جدایی خود را اعلام کرد، بنا بر گزارش مارکا، دو پیشنهاد از اسپانیا و یک پیشنهاد جدی از ایران دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره