نماد آخرین خبر

از این بازی می‌ترسم، تیم ما رهبر ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
از این بازی می‌ترسم، تیم ما رهبر ندارد!

ورزش 3/در حالی که فرانسه امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو با بلژیک دیدار می‌کنند، گای رو از تماشای این رقابت‌ هراس دارد.
شش سال پس از نیمه نهایی فراموش نشدنی جام جهانی بین فرانسه و بلژیک در روسیه، دو همسایه بار دیگر در یورو و این بار در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند. در نتیجه عملکرد ضعیف در مرحله گروهی، هر دو تیم در رتبه دوم قرار گرفتند.
و برای گای رو، مربی افسانه‌ای اوسر، جدال ین دو همسایه در مقایسه با نمایشی که در سال 2018 ارائه شد، اهمیت کمتری پیدا کرده و او معتقد است هر دو تیم قدرت خود را از دست داده‌اند.
گای رو 85 ساله به خبرنگاران گفت: «باید بگویم که تحت تأثیر این تیم بلژیک قرار گرفتم که برای من در جام جهانی 2018 بهترین تیم مسابقات بود. در آن زمان بلژیک بهتر از تیم فرانسه بود اما آبی‌ها واقع‌بینانه‌تر بازی کردند. اما امروز دو تیم دیگر اصلاً در یک سطح عالی نیستند. ما به وضوح با سطح 2018 فاصله داریم.»

رو می‌گوید فرانسه فاقد رهبر است: «این یک مسابقه خسته کننده خواهد بود، یک مسابقه بسته که در آن هر دو تیم می‌خواهند بازی را در دست خود بگیرند. ما می‌توانیم انتظار مسابقه‌ای را داشته باشیم که به ضربات پنالتی ختم شود. آنها دو وینگر دارند که زیاد دریبل می‌زنند. آنها تقریباً سانترهایشان دقیق نیست و نسبتاً کم گل می‌زنند. تیم ما هم فاقد رهبر است و حریف را فریب نمی‌دهد. همیشه یکسان بازی می‌کند و تماشای این سبک بازی برای بیش از یک سال دردناک است. ما خط هافبکی با سه بازیکن کارگر داریم. هافبک‌هایی فنی و خلاق نداریم. ترسناک‌ترین بازیکن بلژیک دی بروینه است که او را هم سطح با امباپه می‌دانم. آشکارا می‌ترسم امشب حذف شویم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره