نماد آخرین خبر

شوخی ستاره سابق آمریکا با ساوت‌گیت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شوخی ستاره سابق آمریکا با ساوت‌گیت

ورزش 3/الکسی لالاس، بازیکن سابق تیم ملی آمریکا، از احتمال اینکه گرت ساوت‌گیت سرمربیگری آمریکا را به عهده بگیرد، استقبال می‌کند.
الکسی لالاس، ستاره سابق تیم ملی ایالات متحده آمریکا، با طعنه گفته که گرت ساوت‌گیت باید مربیگری آمریکا را بپذیرد چون فرصتی برای به دست آوردن یک جام نصیب او می‌شود.
ساوت‌گیت تنها چند روز پس از باخت در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا از سرمربیگری انگلیس استعفا داد.
لالاس به شوخی گفته که سرمربی سابق میدلزبرو باید جانشین گرگ برهالتر شود چون در تیم ملی آمریکا حداقل شانس به دست آوردن یک جام را خواهد داشت.

وقتی در ایکس از او پرسیده شد که آیا ساوت‌گیت باید مدیر بعدی آمریکا شود، او در توییتی نوشت:"مشکلی برای انتخاب ساوت‌گیت به عنوان سرمربی بعدی آمریکا وجود ندارد. این در نهایت به او فرصتی می‌دهد تا جامی را به دست آورد."

ایالات متحده در چهار سال گذشته دو بار قهرمان لیگ ملت‌های کونکاکاف شده و در سال 2021 جام طلایی کونکاکاف را بالای سر برده است.
انگلیس و ایالات متحده هر دو به دنبال یک سرمربی جدید هستند چون گرگ برهالتر هم پس از ناکامی در کوپا آمه‌ریکا از سمتش اخراج شد.
ساوت‌گیت از زمانی که سر آلف رمزی آن‌ها را به جام جهانی 1966 رساند، موفق ترین مربی سه شیرها بوده اما اکنون دوران هشت ساله او به پایان رسیده است.
این مربی 53 ساله انگلیس را به دو فینال جام ملت‌های اروپا و یک نیمه نهایی جام جهانی برد، اما نتوانست جامی به دست بیاورد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره