نماد آخرین خبر

پایان کار ستاره رئال مادرید؛ خداحافظی در والدبباس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان کار ستاره رئال مادرید؛ خداحافظی در والدبباس

ورزش 3/خوسلو برای خداحافظی با بازیکنانی و کادرفنی رئال مادرید در کمپ تمرینی کهکشانی‌ها حضور پیدا کرد.
فقط یک سال از حضور او در رئال مادرید گذشته، اما در این مدت کوتاه، خوسلو برای همیشه هواداران مادریدی را که او را یک قهرمان می‌دانند، محبت و احترام مثال زدنی را به دست آورده است.
او در رختکن و بازیکنان هم محبوب بود تا جایی که کارلو آنچلوتی از حفظ او خوشحال می‌شد، نه تنها به خاطر عملکردش در زمین، بلکه به عنوان عضوی از "خانواده" رئال مادرید.
خوسلو که جدایی‌اش تایید شده و قرار است به الغرافه قطع برود، سه شنبه گذشته به والدبباس رفت. او این کار را برای خداحافظی با هم تیمی‌ها، کادر فنی و کارکنان کمپ تمرینی رئال مادرید انجام داد.

مهاجمی که در جریان رقابت‌های یورو مشخص شد به قطر می‌رود، می‌خواست در آنجا حضور داشته باشد تا شخصاً از هر یک از افراد حاضر در والدبباس تشکر کرده و برای آن‌ها در فصل آینده آرزوی موفقیت کند.
خوسلو یکی از طرفداران سرسخت رئال مادرید بوده که همیشه آرزوی موفقیت این تیم را دارد. او همیشه به این افتخار می‌کند که در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2022 به عنوان طرفدار رئال تماشاگر بازی بود.
او در دوران حضورش برای رئال مادرید یک بازیکن تعویضی مهم در خط حمله بود که شاید اگر تاثیرگذاری او نبود، پانزدهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ اتفاق نمی‌افتاد.
رئال به لطف دبل تاریخی مهاجم اسپانیایی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، بایرن مونیخ را از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد. آنچلوتی قبل از بازی فینال مقابل دورتموند به شوخی گفته بود:"خوسلو مقصر این واقعیت است که ما دیگر در تعطیلات نیستیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره