نماد آخرین خبر

این سرمربی به بالانشینی عادت کرده است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این سرمربی به بالانشینی عادت کرده است

ورزش 3/محمد ربیعی با انرژی بالا و روحیه خوب کار خود را در ذوب‌آهن از سر گرفته است.
تمرینات ذوب‌آهن برای فصل جدید لیگ برتر از روز گذشته با حضور برخی از نفراتی که تحت قرارداد با این باشگاه هستند، کلید خورد و سبزپوشان اصفهانی کار خود را شروع کردند.
نکته قابل توجه در تمرین روز گذشته روحیه خوب و انگیزه زیاد محمد ربیعی سرمربی ذوبی‌ها بود؛ ربیعی که فصل گذشته توانست با ذوب‌آهن نتایج خوبی کسب کند و در نهایت به رتبه پنجمی در مسابقات برسد، حالا به دنبال تکرار موفقیت های قبلی خود در لیگ برتر است.
مدیران ذوب‌آهن با توجه به شرایط خوب این تیم در فصل گذشته روی ماندن ربیعی پافشاری کردند و در نهایت موفق به حفظ این سرمربی شدند. حالا آنها امیدوارند با حضور ربیعی و تقویت تیم در فصل جدید روزهای بهتری را نیز پشت سر بگذارند.
نقل و انتقالات ذوب‌آهن هم با نظر ربیعی در جریان است و به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد رونمایی این باشگاه از نفرات جدید نیز باشیم.
نکته قابل توجه درباره محمد ربیعی این است که او علاوه بر فصل پیش، دو فصل قبل هم با مس رفسنجان رتبه پنجمی را کسب کرد و حالا به دنبال تکرار چنین موفقیتی با تیمی است که از نظر بودجه و بضاعت قابل مقایسه با تیم‌های مطرح و بالانشین جدول لیگ برتر نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره