نماد آخرین خبر

یار محبوب گل‌محمدی به فولاد رفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یار محبوب گل‌محمدی به فولاد رفت

ورزش 3/یحیی گل‌محمدی که پس از هدایت فولاد خوزستان در تلاش برای اضافه کردن حمید مطهری به جمع کادر فنی خود و همکاری دوباره با او داشت، این اتفاق را رقم زد.

حمید مطهری که پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران یکی از اعضای کادر فنی وی بود ولی پس از یک سال دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت و هدایت تراکتور را برعهده گرفت، پس از عملکرد موفق در این تیم مجددا فرصت همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی را به دست آورد.

مطهری در شرایطی فصل قبل هدایت تراکتور را برعهده گرفت که این تیم در چهار دیدار پیاپی دو تساوی و دو شکست پیاپی داشت، اما پس از نشستن روی نیمکت این تیم موفق به کسب پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن شد و در 6 هفته پایانی لیگ برتر نیز دو تساوی و چهار برد به دست آورد تا سهمیه آسیایی به دست بیاورند.

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد همزمان با اردوی دوم این تیم و پس از برگزاری جلسه مشترک هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد و حمید مطهری قرارداد همکاری بین طرفین امضا شد.

مطهری که سابقه همکاری با گل محمدی را در تیم‌های پرسپولیس، شهر خودرو و صبای قم دارد، پس از جدایی از وی، سرمربیگری نساجی و تراکتور را عهده‌دار شد و یکسال هم در تیم ملی فعالیت کرد، اما حالا دوباره در کنار یحیی مشغول به فعالیت خواهد شد.

گفتنی است، علاوه بر حمید مطهری که دوباره به‌ عنوان کمک اول یحیی گل‌محمدی در فولاد کار می‌کند، محمد عسکری و مارکو کازر نیز دستیاران وی هستند و یک مربی گلر هم به زودی به این جمع اضافه می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره