نماد آخرین خبر

آینده الکساندر آرنولد در دست ستاره انگلیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آینده الکساندر آرنولد در دست ستاره انگلیس

ورزش 3/استفاده گرت ساوت‌گیت از ترنت الکساندر-آرنولد و سپس عدم استفاده مداوم از او در یورو 2024، نام این ستاره لیورپول را در طول مسیر رسیدن تیم ملی انگلیس به فینال، همواره در صدر اخبار نگه داشت.

با وجود پایان یافتن مسابقات یورو، به نظر می‌رسد صحبت‌ها در مورد این بازیکن 25 ساله همچنان ادامه داشته باشد. دلیل این امر، نزدیک شدن به پایان قرارداد الکساندر-آرنولد با لیورپول در تابستان آینده است. او تاکنون حاضر به امضای قرارداد جدید نشده است.

باشگاه لیورپول و سرمربی جدیدشان، آرن اسلات، مشتاقانه خواهان حفظ این بازیکن پرورش‌یافته آکادمی خود هستند. بازیکنی که در سال 2016 و در سن 18 سالگی توسط یورگن کلوپ به تیم اصلی راه پیدا کرد و از آن زمان تاکنون به مهره‌ای کلیدی در ترکیب این تیم تبدیل شده است.

اگر لیورپول نتواند او را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کند، این مدافع راست در ژوئن 2025 به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.

تقریباً تمام مربیان دنیای فوتبال خواهان داشتن الکساندر-آرنولد در تیم خود هستند، بنابراین جای تعجب نیست که رئال مادرید به جذب او علاقه‌مند باشد.

در واقع، به نظر می‌رسد جود بلینگام، ستاره لوس بلانکوس، در طول یورو 2024 در حال زمینه‌سازی برای این انتقال بوده است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، بلینگام در طول مسابقات، دوستی نزدیکی با الکساندر-آرنولد برقرار کرده است.

این دو بازیکن آنقدر با هم صمیمی شدند که برخی افراد حاضر در اردوی تیم ملی بر این باورند که بلینگام ممکن است بتواند در تصمیم الکساندر-آرنولد در مورد آینده‌اش تأثیرگذار باشد و او را متقاعد کند تا تابستان آینده و با پایان قراردادش، به رئال مادرید بپیوندد.

سیاست نقل و انتقالاتی رئال در سال‌های اخیر، بر مبنای جذب ستاره‌هایی بوده که قراردادشان با باشگاه رو به پایان بوده. همانطور که در سال‌های اخیر شاهد انتقال آزاد بازیکنانی مانند داوید آلابا و آنتونیو رودیگر بودیم و ممکن است آلفونسو دیویس، بازیکن بایرن مونیخ نیز در صورت عدم تمدید قرارداد، به این جمع اضافه شود.

در حال حاضر، دنی کارواخال، مدافع راست اصلی تیم کارلو آنچلوتی است، اما او با 32 سال سن، به پایان دوران اوج حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره