نماد آخرین خبر

مورایس هافبک جوانش را از ربیعی پس گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورایس هافبک جوانش را از ربیعی پس گرفت

ورزش 3/فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر که آغاز شد حضور چند بازیکن جوان در اردوی سپاهان خودنمایی می‌کرد که یکی از این بازیکنان ارشیا سرشوق بود.

سرشوق هم خیلی زود به مانند محمدجواد حسین‌نژاد فرصت حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و این شانس از بازی دوم مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان که طلایی پوشان با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند به این بازیکن رو کرد. در ادامه او دو مرتبه دیگر به عنوان بازیکن ثابت و یک مرتبه هم به عنوان بازیکن ذخیره برای طلایی پوشان اصفهانی در طول نیم فصل اول بازی کرد که یک اخراج هم مقابل گل گهر در سیرجان برای او به همراه داشت. 

پس از نیم فصل اما مورایس ترجیح داد در آن مقطع که تیمش شرایط خوبی در مرکز میدان داشت و امید نورافکن هم در آستانه بازگشت از مصدومیت بود، این بازیکن را به تیم همشهری قرض بدهد.

ارشیا در ذوب آهن هم 7 مرتبه برای سبزپوشان در نیمه دوم مسابقات به میدان رفت تا حالا با تجربه و اعتماد به نفس بیشتری به جایی برگردد که در آنجا پرورش داده شده و حالا به او نیاز دارند.

ارشیا سرشوق که فصل گذشته در پنجره زمستانی به صورت قرضی به ذوب آهن پیوسته بود، در آستانه فصل جدید به دلیل کمبود مهره سپاهان در مرکز میدان بار دیگر به سپاهان بازگشته است.

در واقع این روزها مورایس به مراتب نسبت به گذشته دست بسته‌تری در میانه میدان از نظر بازیکن دارد و در حالی که صحبت‌هایی درباره بازگشت جلال علی محمدی هم به اردوی طلایی پوشان وجود دارد، در حال حاضر ارشیا سرشوق 21 ساله بازگشته و به همراه تیم به ترکیه سفر کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره