نماد آخرین خبر

مهاجم جنجالی یونایتد به مارسی پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهاجم جنجالی یونایتد به مارسی پیوست

ورزش 3/این مهاجم که به طور قرضی راهی ختافه شده بود، بعد از نمایش‌های خوبی که در این تیم ارائه داد، مورد توجه باشگاه‌هایی نظیر یوونتوس، لاتزیو و بروسیا دورتموند قرار گرفت، اما در نهایت راهی المپیک مارسی شد. این بازیکن 22 ساله با قراردادی به ارزش تقریبی 30 میلیون یورو (25 میلیون پوند) به جمع بازیکنان مارسی ملحق خواهد شد.

باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «میسون گرینوود با انتقال دائمی، منچستریونایتد را ترک کرد و به المپیک مارسی در فرانسه پیوست. این مهاجم انگلیسی 22 ساله که فصل گذشته را به صورت قرضی در ختافه اسپانیا سپری کرد، از زمان اولین حضورش در سال 2019، در 129 بازی برای یونایتد به میدان رفت و 35 گل به ثمر رساند. ما برای میسون در ادامه‌ی حرفه‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

گرینوود با انتشار تصویری از امضای قرارداد خود با مارسی در اینستاگرام نوشت: «برای این فصل جدید بسیار هیجان‌زده هستم.»

با وجود اینکه اتهامات مربوط به تلاش برای تجاوز، حمله و رفتار کنترل‌کننده علیه گرینوود در فوریه 2023 رد شد، اما تلاش باشگاه مارسی برای جذب وی، خشم و اعتراضاتی را در شهر به وجود آورده است. هواداران مارسی با ظهور شایعات پیرامون پیوستن گرینوود، کمپینی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند که او را در این باشگاه خوش‌آمد نمی‌گویند. شهردار شهر مارسی نیز با عنوان کردن این انتقال به عنوان یک «رسوایی»، از تیم لیگ یکی خواست تا از این انتقال صرف‌نظر کند.

این مهاجم جوان پس از عملکرد درخشان در دوران قرضی خود با ختافه، امیدوار است با پیوستن به تیم روبرتو دِ زربی، فصل پربار دیگری را در پیش داشته باشد و در لیگ 24-2023 فرانسه بدرخشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره