نماد آخرین خبر

هافبک فرانسوی در ارزروم به سپاهان پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هافبک فرانسوی در ارزروم به سپاهان پیوست

ورزش 3/تمرینات تیم فوتبال سپاهان از میانه‌های تیرماه در کمپ باغ فردوس آغاز شد و آنها امروز (پنج‌شنبه 28 تیرماه) برای برپایی اردوی 10 روزه عازم ارزروم ترکیه شدند.

تمرینات طلایی پوشان در روزهای اخیر در غیبت چند بازیکن کلیدی تیم از جمله سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و برایان دابو برگزار شد که به دلیل فرصت کوتاهی که طلایی پوشان داشتند همچنان در تعطیلات به سر می‌بردند، اما سرانجام سیاوش یزدانی و دانشگر پای پرواز به سایر نفرات تیم ملحق شدند و برایان دابو هم خودش را از فرانسه به ترکیه رسانده بود و به محض حضور سپاهانی‌ها در کمپ ارزروم به آنها اضافه شد.

دابو فصل گذشته اگرچه تا میانه نیم فصل اول به دلیل عدم صدور کارت بازی فرصت بازی به دست نیاورد، اما رفته رفته و با وجود حواشی‌ای که برای او و مورایس در جریان بازی رفت مقابل نساجی در مازندران ایجاد شد، خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و وقتی فصل تمام شد این هافبک 32 ساله فرانسوی که در مارسی به دنیا آمده ولی اصالتی بورکینافاسویی دارد، خودش را تبدیل به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم کرده بود که برخی مدعیان هم به همین دلیل شرایط او را برای به خدمت گرفتنش زیر نظر داشتند. 

دابو اما همچنان با سپاهان قرارداد داشت و با توجه به انطباقی که با فرهنگ ایران پیدا کرده و دوستان صمیمی‌ای که در سپاهان دارد، حداقل یک فصل دیگر در فوتبال ایران حضور خواهد داشت و مورایس در این فصل از ابتدا با حساب ویژه روی او تیمش را می‌بندد. 

دابو در حال حاضر تنها خارجی اردوی سپاهان است ولی به نظر می‌رسد به زودی مدیران باشگاه اصفهانی حداقل یکی دو بازیکن خارجی دیگر برای حضور قدرتمندانه در سه جام در دسترس مورایس قرار دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره