نماد آخرین خبر

بغض آقای گل در باشگاه پرسپولیس ترکید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بغض آقای گل در باشگاه پرسپولیس ترکید!

ورزش 3/علی علیپور یکی از بازیکنان مدنظر استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بود. آبی‌ها سعی می‌کردند با پیشنهادات بالاتر آقای گل سابق پرسپولیس را در مسیری که رامین رضاییان رفت قرار بدهند اما علیپور سرانجام تصمیم خود را برای بازگشت به پرسپولیس گرفت.

مهاجم پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه"، از روزهای سختش برای این تصمیم صحبت کرد و بغض او شکسته شد. صحبت‌های علی علیپور را می‌خوانید:

* بعد از ۴ سال برگشتی و بحث در این مورد زیاد بود.

بله بحث که زیاد بود و بنا به شرایطی که برایم به وجود آمد توانستم تصمیم خوبی بگیرم و از این موضوع خیلی خوشحالم. الان همه دغدغه‌ام این است که به بهترین شکل و با تمام آرامش کنار بچه‌ها و کادرفنی کار کنم.

* جلسه‌ات خیلی طول کشید و می‌گفتند استقلالی‌ها هنوز پیگیرت هستند.

نظر لطف همه دوستان عزیز بود و نمی‌خواهم نام ببرم. چیزی که من همیشه روی آن اصرار دارم، ادب و احترام است. چنین موضوعی بود و صحبت‌های جدی هم شده بود‌. از آنها بابت تک تک دقایق و ثانیه‌هایی که برایم گذاشتند تشکر می‌کنم‌. فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم دلخور نشده باشند. فوتبال حرفه‌ای است و من هم نتوانستم با خودم کنار بیایم. جایی هستم و بودم که تمام عملکرد و آمارهایی که دارم، از قهرمانی تا آقای گلی‌هایم در پرسپولیس بوده و نمی‌توانستم به راحتی از تیم محبوبم چشم بپوشانم. در نهایت تصمیمی گرفتم که هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

* در مورد اهدافت برای عناوین فردی صحبت کن.

صد در صد هر بازیکنی به عناوین فردی فکر می‌کند و مهمتر از همه هماهنگی و تاکتیک‌هایی است که سرمربی تیم می‌خواهد. امیدوارم در کنار بچه‌ها اهداف تیمی را دنبال کنیم. من صددر صد به تیم ملی فکر می‌کنم‌. یکی از دلایل مهمی که این تصمیم را گرفتم تیم ملی بود چون می‌دانم که هواداران پرسپولیس در این مسیر حمایتم می‌کنند که من خودم را نشان بدهم و نظر آقای قلعه‌نویی را جلب کنم و کنار بچه‌ها به پرچم ایران خدمت کنم.

۶سال در حضور داشتی در پرسپولیس و کلا ۱۰ میلیارد گرفتی. می‌گفتند باشگاه رقیب سقف اینجا را به عنوان پیش پرداخت می‌دهند. عبور از این اتفاق چطور بود؟

قطعا برای خودم سخت بوده. من دو ماهی است که در تعطیلاتم و بازیکن آزاد بودم و تیم‌های زیادی خواهان من بودند. بدون هیچ منتی می‌توانستم قبل تر از این تصمیمم را بگیرم ولی چیزی که من را نگه داشت حمایت پرمهر هواداران در صفحات مجازی و عموم مردم بود و این کار من را سخت کرد.

* او در حالی بغض کرده بود به این سوال پاسخ می‌دهد: به چه چیزی فکر می‌کنی که بغض کردی؟

شب و روزهایی بود که نمی‌خوابیدم و دغدغه‌های زیادی داشتم. خیلی اذیت شدم. همان حمایت هواداران باعث شد در خلوت خودم خیلی سختی بکشم و توانستم با خودم کنار بیایم. خداراشکر درست است همه چیز بحث اقتصادی و مالی نباشد اما یک تصمیمی گرفتم که بعدش پشت سرم حرف نباشد و حداقل دعای خیر مردم پشت سرم باشد که بدانم چه تصمیم بزرگی گرفتم بدون هیچ منتی. از هواداران عزیزمان می‌خواهم که همیشه پشتم بمانند. حمایت‌شان را خیلی نیاز دارم. انشاالله در زمین جواب محبت‌های‌تان را بدهم. واقعا این تصمیم برایم سخت بود. از هواداران می‌خواهم که بچه‌های تیم حمایت شویم تا در زمین کار خودمان را بکنیم.

* از قدرتمند شدن تیم‌هایی مثل تراکتور و استقلال نمی‌ترسی؟

همه بچه‌ها دوست های ما هستند و همبازی بودیم. این رقابت است که فوتبال را جذاب کرده. همه ما روحیه مبارزه طلبی داریم که باعث می‌شود رقابت کنیم. این شخصا روحیه من را بیشتر می‌کند. پرسپولیس مستحق این است که قهرمانی‌هایش را ادامه بدهد و چیزی گمتر نباید ما را قانع کند. باید تلاش کنیم و حرفه‌ای زندگی کنیم و کار کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره