نماد آخرین خبر

پیکان در آستانه جمع‌بندی نهایی با شروط سخت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیکان در آستانه جمع‌بندی نهایی با شروط سخت

ورزش 3/فصل بیست و سوم لیگ برتر با اتفاقات عجیبی به پایان رسید و پیکان که در هفته‌های پایانی شرایط بسیار خوبی در نیمه دوم جدول داشت به یکباره و با تحمل چندین شکست پیاپی که با پیروزی همزمان رقباش همراه شد، پس از نزدیک به یک دهه حضور در لیگ برتر سرانجام به لیگ دسته اول سقوط کرد.

پس از این تجربه تلخ مدیران باشگاه تهرانی خیلی زود دست به کار شدند و برای بازگشت به لیگ برتر برنامه ریزی را آغاز کردند. آنها این روزها در حال جمع بندی برای انتخاب سرمربی هستند و با گزینه‌هایی نظیر محمود فکری، مجتبی سرآسیایی و سیروس دین محمدی مدیران باشگاه جلساتی را برگزار کرده‌اند.

اخیرا عبدالله ویسی نیز به گزینه‌های مورد نظر مدیران باشگاه پیکان اضافه شده و آنها روز چهارشنبه جلسه‌ای با این مربی برگزار کردند.

در این بین اما نکات مهمی برای مدیران باشگاه پیکان جهت انتخاب نهایی سرمربی مهم است. اینطور که از باشگاه خودروساز خبر می‌رسد آنها برای بازگشت به لیگ برتر از سرمربی جدید تضمین می‌خواهند و از سوی دیگر این مربی باید با بودجه محدود باشگاه پیکان و فلسفه این باشگاه برای استفاده از جوانان نیز موافقت داشته باشد.

با درنظر گرفتن تمامی موارد پیکانی‌ها در حال جمع بندی هستند و در روزهای ابتدایی هفته آینده سرانجام سرمربی خودروسازان از میان گزینه هایی که به شروط باشگاه متعهد بشوند، مشخص خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره