نماد آخرین خبر

درخواست ویژه مهدی تارتار از سیرجانی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست ویژه مهدی تارتار از سیرجانی‌ها

ورزش 3/مهدی تارتار با پیامی احساسی به استقبال سرمربیگری در گل‌گهر سیرجان رفته است.
  سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان، درخواست خود را از مردم استان کرمان مطرح کرده و از آنها خواسته تا حول محور تیم استان خود متحد شوند و با حمایت خود، موتور پیشران این تیم باشند.
او در اولین پست اینستاگرامی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی گل‌گهر، نوشته: گل‌گهر سرمایه مردم اینجاست، باید آن را به بهترین شکل حفظ کنیم.
تارتار همچنین وعده داده که بازیکنان گل‌گهر حمایت هواداران را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
این پیام احساسی را بخوانید:
این روزها فکر می‌کنم فوتبال چه پدیده ارزشمندی است که سعادتی را نصبی ما کرده تا بتوانیم کنار مردم سیرجان زندگی و با هم خاطره‌سازی کنیم. گل‌گهر سرمایه مهم این خطه و داشته بزرگ کارگران عزیز گل‌گهر است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این سرمایه را بیشتر از این به عامل افتخارِ نه تنها هوادارانش در سیرجان، بلکه تمام مردم کرمان تبدیل کنیم.

از مدیران باشگاه و کارخانه گل‌گهر باید بسیار بیش از این نوشت. آنها امکانات و زیرساختی را فراهم کردند که آرزوی بسیاری از تیم‌های ایرانی است. آنها باید الگو و سرمشق فوتبال ایران باشند و ما هم قدر و ارزششان را می‌دانیم و همراه با مجموعه تیم برای پاس‌داشت آن تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
در پایان درخواستی برادرانه از مردم کرمان دارم: حمایت و لطف شما را در سال‌های گذشته از این تیم دیدم اما امیدوارم در فصل پیش رو این حمایت را به حداکثر برسانید. مطمئن باشید این پشتیبانی شما، قوت قلبی برای تمام بازیکنان خواهد بود و تردید نکنید که ما این هواخواهی شما را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره