نماد آخرین خبر

واکنش مسی به شعارهای نژادپرستانه در جشن قهرمانی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
واکنش مسی به شعارهای نژادپرستانه در جشن قهرمانی

ایرنا/هافبک تیم ملی آرژانتین از واکنش کاپیتان این تیم درباره شعارهای نژادپرستانه یکی از بازیکنان آلبی سلسته علیه بازیکنان آفریقایی تیم ملی فرانسه پرده برداشت.
 پس از پیروزی آرژانتین در فینال کوپا آمریکا مقابل کلمبیا، انزو فرناندز، هافبک تیم ملی آرژانتین که در یک پخش زنده، جشن قهرمانی بازیکنان را با هواداران این تیم به اشتراک گذاشته بود، علیه بازیکنان آفریقایی تیم ملی فرانسه صحبت‌های نژادپرستانه‌ای را به زبان آورد که انتقادهای زیادی را به همراه داشت.
در این زمینه رودریگو دِ پائول هافبک تیم ملی آرژانتین، درباره واکنش لیونل مسی به این اتفاقات، گفت: وقتی سال گذشته در فینال کوپا، برزیل را شکست دادیم، لئو به ما اجازه نداد در زمین برای برزیل آهنگ بخوانیم. او معتقد بود که جشن در هتل و جایی که هواداران برزیل و دیگران حضور ندارند، متفاوت است. پس از پیروزی هفته مقابل کلمبیا هم مسی اصرار داشت که نباید در جشن قهرمانی، کسی را مورد تمسخر قرار دهیم و وقتی که پس از سوت پایان به دنبال او برای جشن گرفتن رفتیم، گفت فرصت برای جشن قهرمانی هست.
دِ پائول در ادامه درباره صحبت‌های نژادپرستانه فرناندز هم اظهار داشت: درک می‌کنم که افرادی هستند که از نژادپرستی و مسائل دیگر رنج می‌برند. آنها می‌توانستند برای او پیام خصوصی بفرستند و مستقیم به او زنگ بزنند و بگویند از خواندن این آهنگ اذیت شده‌اند.
فرناندز در حالی قرار است در هفته‌های آینده برای تمرینات و اردوی آمادگی پیش‌فصل به چلسی ملحق شود که گفته می شود بسیاری از هم‌تیمی‌هایش از اقدامات او بسیار عصبانی هستند و باید دید چه برخوردی علیه این هافبک انجام خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره