نماد آخرین خبر

درخشان: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازنده نشده است

منبع
فارس
بروزرسانی
درخشان: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازنده نشده است

فارس/سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازنده فصل نقل و وانتقالات نبوده است. تیم های دیگر بازیکنان شان را از پرسپولیس قهرمان جذب کرده اند.
حمید درخشان  در مورد شرایط نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس اظهار داشت: نقل و انتقالات در حال انجام است ولی باید سریع تر به جای بازیکنان جدا شده بازیکن جذب شود زیرا بازیکنان خوب را سریع تیم ها جذب می کنند. در حال حاضر هم یک دفاع راست مراکشی گرفته اند، فرشاد احمدزاده هم بازیکن خوبی است که جذب شده و علیپور هم در خط حمله گرفتند.وی در مورد جدایی بازیکنانی از پرسپولیس گفت: نباید هواداران پرسپولیس نگران باشند مگر در سال های گذشته بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان و ...از تیم جدا نشدند بازهم پرسپولیس قهرمان شد. فقط برای جذب جایگزین ها نباید تعلل کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت گاریدو مربی اسپانیایی فصل آینده تیم عنوان کرد: باید به او زمان بدهیم و نمی توانیم قضاوتش کنیم. همانطوریکه درمورد اوسمار مربی برزیلی فصل پیش زود عجله کردیم و قضاوت کردیم نباید در مورد او چنین کاری کنیم. البته اوسمار با این مربی اسپانیایی تفاوتی که داشت این بود که این مربی با بازیکنان کار کرده بود و آشنا بود. برای مربی اسپانیایی مهم نفراتی هستند که در کنارش حضور دارند و به او اطلاعات می دهند. هرچقدر اطلاعات دقیق تری به این مربی بدهند او بهتر می تواند محیط و فوتبال ما را بشناسد و بهتر عمل کند زیرا این مربی در حال حاضر در فوتبال ما چشم و گوش بسته است و نفراتی که از نظر فنی به او کمک می کنند خیلی مهم هستند.
درخشان در مورد جدایی علیرضا بیرانوند که دروازه بان اول تیم ملی بود گفت: به جای بیرانوند باید یک دروازه بان خوب خارجی جذب کنیم که هم در لیگ نخبگان آسیا و هم در لیگ برتر بتواند به تیم پرسپولیس کمک کند. البته یکی دو گزینه ایرانی هم هستند. وی در مورد اینکه پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را باخته یا نه گفت: نه پرسپولیس بازنده فصل نقل و وانتقالات نبوده است. تیم های دیگر بازیکنان شان را از پرسپولیس قهرمان جذب کرده اند و مدیران باشگاه باید فقط سریع تر بازیکن جذب کنند حتی بازیکنان خوبی در لیگ یک حضور دارند که می توانند به تیم پرسپولیس کمک کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره