نماد آخرین خبر

کاپیتان منتظر پیشنهاد بارسلونا نمی‌ماند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان منتظر پیشنهاد بارسلونا نمی‌ماند!

ورزش 3/سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از اتمام قرارداد، به لیگ برتر انگلیس چشم دوخته است.
سرجی روبرتو که کل دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا گذرانده، ممکن است با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی جدید شود. قرارداد این بازیکن باتجربه و چندپسته با باشگاه به دلیل وضعیت مالی دشوار بارسلونا تمدید نشده است. موندو دپورتیوو گزارش داده که روبرتو دیگر حاضر نیست برای تمدید قرارداد از سوی بارسلونا منتظر بماند و در حال بررسی پیشنهاد یک تیم لیگ برتری است.
دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، به روبرتو گفته بود که باشگاه روی او برای فصل آینده حساب باز کرده و تا دهم آگوست برای ارائه پیشنهاد تمدید مهلت تعیین کرده است. با این حال، روبرتو برای شروع تمرینات پیش فصل زیر نظر هانسی فلیک، سرمربی جدید، به باشگاه بازنگشته و اکنون آماده شنیدن پیشنهادات است. سویا، خیرونا و والنسیا، تیم‌های لالیگایی، به این بازیکن 32 ساله علاقه‌مند هستند، اما او ترجیح می‌دهد چالشی جدید را تجربه کند و ممکن است راهی انگلیس شود.

پیش از ترک باشگاه در این تابستان، سرمربی سابق، ژاوی، از بارسلونا خواسته بود روبرتو را حفظ کند. او به خبرنگاران گفت: "نمی‌دانم این آخرین فصل او خواهد بود یا نه. توصیه من به باشگاه این است که قرارداد او را تمدید کند. فکر می‌کنم او هم در رختکن و هم در زمین بازیکنی بسیار مهم برای تیم است."
با این حال، به نظر می‌رسد که دوران حضور روبرتو در بارسلونا با توجه به مشکلات مالی باشگاه که همچنان بر برنامه‌ریزی تیم تأثیر می‌گذارد، به پایان رسیده است. این باشگاه همچنین امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو را جذب کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها قادر به پرداخت مبلغ فسخ قرارداد او خواهند بود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره