نماد آخرین خبر

برخی به مورینیو حسادت می‌کنند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برخی به مورینیو حسادت می‌کنند!

ورزش 3/سالواتوره فوتی، دستیار ژوزه مورینیو، معتقد است که آقای خاص شایسته یک خداحافظی متفاوت از رم بود و باور دارد که همیشه حسادت زیادی نسبت به این مربی پرتغالی وجود داشته است.
فوتی پس از گذراندن نزدیک به دو سال با مورینیو در پایتخت ایتالیا، او را در فنرباغچه هم همراهی می‌کند.
فوتی در گفت‌وگویی به نشریه ایل سکولو گفت:«ما هر دو افراد نزدیکی با یکدیگر هستیم و رابطه ما با گذشت زمان و با نتایج و اعتماد بهبود یافته است. ما تجربیات قوی‌ای داشته‌ایم که ما را متحد کرده است. من اعتماد او را احساس می‌کنم.»
مورینیو دو و نیم سال را در رم گذراند و یک لیگ کنفرانس اروپا را برد و به فینال لیگ اروپا رسید. با این حال، او نتوانست به رتبه چهارم برسد و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. فوتی ادامه داد:«از زمان سه‌گانه با اینتر، حسادت زیادی نسبت به او وجود داشته است.

در رم، ما در دو و نیم سال در دو فینال اروپایی متوالی بازی کردیم. ما اولی را بردیم و همه دیدند که چگونه دومی را باختیم. هواداران رم آن دو فینال را در ۳۰ یا ۴۰ سال آینده به یاد خواهند آورد. نمی‌دانم کی دوباره این اتفاق خواهد افتاد.»

رم فینال لیگ اروپا را در سال ۲۰۲۳ در ضربات پنالتی به سویا باخت، اما جالوروسی به دلیل یک پنالتی احتمالی که توسط آنتونی تیلور، داور انگلیسی، رد شد، خشمگین شدند و معتقد بودند که آنها باید با آن پنالتی قهرمان لیگ اروپا می‌شدند.
فوتی ادامه داد:«فکر می‌کنم مورینیو شایسته یک خداحافظی متفاوت بود. متأسفم که آن‌گونه به پایان رسید و رابطه با مالکان خراب شد.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره