نماد آخرین خبر

آرسنال کار بایرن را برای حفظ ستاره‌اش سخت می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرسنال کار بایرن را برای حفظ ستاره‌اش سخت می‌کند

ورزش 3/باشگاه آرسنال، برای تقویت خط حمله‌اش، لروی سانه، مهاجم بایرن مونیخ را مدنظر قرار داده است.
باشگاه بایرن مونیخ همچنان به حفظ وینگر خود، لروی سانه، مصمم است. به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد او که در تابستان 2025 به پایان می‌رسد، آغاز خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد یک باشگاه لیگ برتری نیز به ملی پوش آلمانی علاقه مند است.
طبق گزارش وبسایت انگلیسی "فوتبال ترانسفرز"، باشگاه آرسنال به دنبال جذب لروی سانه است. با این حال، هدف اصلی این تیم، نیکو ویلیامز، مهاجم بیلبائو است.
عضو قهرمان یورو 2024، به عنوان یک هدف داغ نقل و انتقالاتی در خط حمله برای توپچی ها در نظر گرفته می شود. با این حال، باشگاه بارسلونا می تواند مانعی بر سر راه این انتقال باشد، زیرا کاتالان ها به شدت به دنبال جذب ستاره برتر اتلتیک بیلبائو هستند. همانطور که روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو گزارش می دهد، در روزهای اخیر جلسه دیگری بین دکو، مدیر ورزشی بارسا و مدیر برنامه های ویلیامز برگزار شده است. گفته می شود باشگاه و بازیکن در اصل در مورد انتقال توافق دارند. به همین دلیل است که لندنی ها اکنون سانه را نیز در نظر می گیرند.
همچنین گفته می شود میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، قصد دارد تیم خود را در جناحین تقویت کند. او سانه را از دوران حضورشان در منچسترسیتی (از تابستان 2016 تا پایان 2019) می‌شناسد، زمانی که این اسپانیایی دستیار پپ گواردیولا بود.
آیا این ارتباط لیگ برتری در حال حاضر می تواند مهم باشد؟ سانه در گذشته از آرتتا به شدت تمجید کرده است و گفت: «عالی بود. من از کار کردن با او خوشحال بودم چون او واقعاً در سیتی به من کمک کرد. ما درباره اینکه چطور می توانم پیشرفت کنم، درباره نقاط قوت و ضعفم، خیلی با هم صحبت های تک به تک داشتیم.»


او ادامه داد: "حتی حالا در آرسنال می بینم که او کار بزرگی انجام می دهد. می‌توان دید که او یک سبک بازی به خصوص دارد."
اما بر اساس اطلاعات بیلد بایرن همچنان قصد استفاده از سانه را دارد. به او اطلاع داده نشده که قرار است تیم را ترک کند. ارتباط بین باشگاه، از جمله مکس ایبرل و کریستوف فرویند، مدیر ورزشی‌های باشگاه و این وینگر همچنان خوب است. آن ها در صورت امکان تمایل به تمدید قرارداد او نیز دارند.
مذاکرات بیشتری بین سانه و مدیران برنامه ریزی شده است. تنها در صورتی که سانه اعلام کند تمایلی به تمدید قرارداد ندارد، بایرن مجبور به فروش او می شود. اما این در حال حاضر موضوعیت ندارد، برعکس سانه به خوبی تصور می کند که می تواند برای چند سال دیگر تحت نظر ونسان کمپانی، سرمربی جدید بازی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره