نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس آماده امضای بزرگترین قرارداد سال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس آماده امضای بزرگترین قرارداد سال!

ورزش 3/باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با العربی برای جدایی عبدالکریم حسن است.
یک روز بعد از زمان وعده داده شده از سوی رضا درویش برای تعیین تکلیف عبدالکریم حسن، مذاکرات بین طرفین بیشتر از همیشه به توافق نزدیک شده و احتمال دارد تا 48 ساعت آینده رضایتنامه مدافع چپ قطری برای تیم العربی صادر شود.
شنیده ها حاکی از آن است که پیشنهاد جدید تیم العربی پرسپولیس را برای صدور رضایتنامه این بازیکن متقاعد شده و همچنین سرخپوشان به این جمع‌بندی رسیدند که این بازیکن برای فصل آینده در ترکیب تیمشان بازی نخواهد کرد.
به این ترتیب باشگاه پرسپولیس آماده امضای قراردادی خواهد شد که رقم بسیار بالایی را در اختیار آنها قرار می‌دهد و بزرگترین درآمدزایی این باشگاه از یک بازیکن در سالهای اخیر خواهد بود.

پرسپولیس در ابتدا رقم 1.5 میلیون دلار را درخواست کرده بود و بعد از مذاکرات از خواسته خود کوتاه آمده و حالا علاوه بر رقم رضایتنامه، چیزهای بیشتری هم از این انتقال نصیبش خواهد شد.

بر اساس اعلام باشگاه العربی، آنها حاضر هستند که اردوی مجانی را برای پرسپولیس با بالاترین کیفیت تدارک ببینند تا این تیم هر زمان که کادرفنی درخواست کرد، برای اردو عازم شود.
این در حالی است که پرسپولیس با درآمد حاصل از انتقال عبدالکریم حسن، امکان بسیار خوبی برای خرید بازیکن جانشین و ادامه فعالیت در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت.
عبدالکریم نیز البته درخواست پرسپولیس برای بازگشت به ایران را باوجود تهیه بلیت بی پاسخ گذاشته و آماده حضور در ترکیب تیم العربی قطر می‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره