نماد آخرین خبر

ایرالکو 2 _ 3 هیات فوتبال قم؛ بازگشت باورنکردنی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ایرالکو 2 _ 3 هیات فوتبال قم؛ بازگشت باورنکردنی!

ورزش 3/تیم هیات فوتبال قم، استاد کامبک‌های این روزهای لیگ برتر فوتسال ایران، میزبان اراکی‌اش را میخکوب کرد تا شگفتی ساز رقابت‌ها محسوب شود.
تیم ایرالکو اراک شروع کننده این جدال جذاب و دیدنی بود و تیم هیات فوتبال قم با یک کامبک فراموش نشدنی به آن پایان داد تا اراکی‌ها در خانه شکست غیر قابل تصوری را متحمل شوند و به راحتی سه امتیاز ارزشمند به حریف جوان واگذار کنند. تیم شگفت انگیز هیات فوتبال قم در هفته گذشته نیز بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند و حالا در مصاف با ایرالکو و در شرایطی که ابتدا با دو گل از میزبان خود عقب افتاده بود، یک کامبک خاطره انگیز را رقم زد و به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کرد‌.
شاگردان یامولا که جوان‌ترین تیم لیگ برتر به شمار می‌روند، شروع ضعیف داشتند اما در همان نیمه اول به بازی بازگشتند و دو گلی که خیلی زود دریافت کرده بودند را توسط علی‌رضا روحانی و مصطفی موسوی جبران نمودند.

با شروع نیمه دوم و در حالی که موقعیت گلزنی توسط هر دو تیم ایجاد می‌شد، این هیات فوتبال قم بود که کامبک ستودنی‌اش را تکمیل کرد و با ضربه علی باباییان به سه امتیاز دوئل چنگ زد و با چهار امتیاز در میان بالانشین ها جای گرفت.
در سوی مقابل، ایرالکو اراک که در دیدار قبلی یک امتیاز بزرگ را از ساوه به سرقت برده بود، اما در خانه‌اش نمایشی دور از انتظار را داشت و به رغم اینکه بازی با نمایش جذاب آن‌ها استارت خورد و با دو گل پیش افتاده بودند، در ادامه تحلیل رفتند و نتیجه را به حریف واگذار کردند. برای تیم کیانفر، رحمان سارانی و محمد گراوند موفق به گلزنی شدند.


در مسابقه آینده، ایرالکو مهمان فولاد هرمزگان خواهد بود و هیات فوتبال قم از صدرنشین لیگ یعنی گیتی پسند اصفهان پذیرایی می‌کند و کار بسیار دشواری را هر دو تیم برابر حریفان خود خواهند داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره