نماد آخرین خبر

بازیکنی که نگذاشتند به تراکتور برود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکنی که نگذاشتند به تراکتور برود

ورزش 3/ علیرضا علیزاده برخلاف میلی باطنی‌اش یک فصل دیگر هم در گل گهر باقی ماند.
  علیزاده که خیلی دیر در فوتبال ایران نامش را به عنوان یک فوتبالیست قابل اتکا مطرح کرد، پس از حضور ناموفق در سایپا موفق شد در نفت مسجد سلیمان نامی برای خود دست و پا کند و سپس امیر قلعه‌نویی پس از پا به سن گذاشتن مهدی کیانی که هافبک دفاعی مورد علاقه او بود، دست روی علیزاده گذاشت.
علیزاده که از اولین فصل حضور قلعه‌نویی در گل گهر به این تیم ملحق شد، فصل گذشته چهارمین سال پیاپی حضور در سیرجان را پشت سر گذاشت و پس از رد کردن پیشنهاداتی که طی سال‌های اخیر دریافت کرده بود، اینبار مصمم به جدایی و بازی در تیم بزرگ‌تری بود که این اتفاق تا مرحله امضای قرارداد با تراکتور هم پیش رفت.
علیزاده البته از قانون جدید فوتبال ایران آگاه نبود و باشگاه گل‌گهر به صورت خودکار موفق به تمدید یکساله قرارداد این بازیکن شد تا شماره 4 سرمه‌ای پوشان در آستانه پنجمین سال حضور مداوم در سیرجان قرار داشته باشد؛ اتفاقی که او را پس از مهران گلزاری ب قدیمی‌ترین بازیکن این تیم تبدیل می‌کند.
علیزاده البته پس از به بن بست خوردن ماجرای پیوستن او به تراکتور پستی اینستاگرامی منتشر کرد و تاکید داشت که با تمام وجود در فصل پیش رو برای سرمه‌ای پوشان شهر سیرجان بازی خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره