نماد آخرین خبر

رضایت ستاره جنجالی: شماره من برای یامال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رضایت ستاره جنجالی: شماره من برای یامال

ورزش 3/ویتور روکه با انتقال شماره‌اش به لامین یامال موافقت کرده است.
 روکه پس از پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته روزهای بسیار سختی را روی نیمکت این تیم سپری کرد و نتوانست درخششی که انتظارش را داشت در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و ژاوی به او برای حضور در ترکیب اصلی این تیم اعتماد نکرد. 
انتقادهای مدیر برنامه و نزدیکان او از این وضعیت هم شرایط را برای بهتر نکرد و باعث شد که او در آستانه جدایی از بارسلونا قرار بگیرد و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال فروش او در همین پنجره تابستانی به صورت قرضی و یک ساله یا حتی دائمی خبر داده‌اند که به هیچ وجه اتفاق خوبی برای او نیست. 
یکی از اتفاقات عجیبی که برای او رخ داد بود که شماره پیراهن این بازیکن گرفته و به لامین یامال اهدا شد که ستاره بی چون و چرای تیمش در فصل گذشته بود و این موضوع باعث شد که بسیاری باور داشته باشند که این ستاره برزیلی قرار نیست در فهرست بارسلونا برای بازی در لالیگا ثبت شود و دلیل این تصمیم همین بوده است. 
اما حالا موندو دپورتیوو مدعی شده است که روکه شخصا پذیرفت که از این شماره بگذرد و آن را به یامال اهدا کند و مشکلی با این قضیه نداشت. هرچند خودش هم می‌داند که شاید در نهایت در این تابستان راهی باشگاه دیگری شود یا شرایط ثبت‌نامش در فهرست بارسا برای حضور در مسابقات لالیگا وجود نداشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره