نماد آخرین خبر

توافق برنده توپ طلا با آدیداس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توافق برنده توپ طلا با آدیداس!

ورزش 3/آیتانا بونماتی پس از قطع همکاری با نایکی تصمیم گرفت به جمع ورزشکاران آدیداس اضافه شود
در چند ماه اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره تصمیم آیتانا بونماتی که برنده توپ طلا و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان زنان برای دومین فصل متوالی است به گوش می‌رسید اما در نهایت تصمیم او در ۲۰ جولای مشخص شد و بسیاری از هواداران این بازیکن را شگفت زده‌ کرد. 
قرداد او با نایکی در تاریخ ۳۱ دسامبر سال گذشته میلادی به پایان رسید و آدیداس موفق شد او را برای اضافه شدن به خانواده بزرگ این شرکت متقاعد کند. این در حالی بود که این شرکت با رقابت جدی از سوی پوما و نیو بالانس هم روبرو بود اما مطمئنا پیشنهادی وسوسه انگیز را ارائه کرد. 
با ۱.۶ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی و کارنامه ورزشی باورنکردنی، این ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی بود که برندها برای جذب او تلاش می‌کردند و در چند ماه گذشته هم به دقت مشغول بررسی شرایطی بود که در این مدت به او پیشنهاد شد. 
البته باید به این نکته اشاره کرد که او پیش از این هم در حال تمرین با کفش‌های آدیداس دیده شده بود و چند روز قبل هم با پیراهن اسپورت این شرکت آلمانی در اردوی تابستانی حضور پیدا کرده بود و این شایعات با پوشیدن استوک Predator Elite در دیدار برابر چک و بلژیک در آخرین مسابقات اسپانیا رنگ واقعیت به خود گرفت. 
آدیداس صبح روز بیستم جولای و بیش از ترک خاک اسپانیا توسط بونماتی برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس به همراه تیم ملی کشورش تصمیم گرفت که این خبر را رسمی کند: «اجازه دهید نمایش آغاز شود، به این خانواده خوش آمدی!» و این اتفاق هم‌زمان با حضور الکسیا پوتیاس در تبلیغات نایکی بود. 
علاوه بر این باید به این موضوع هم توجه کرد که این اولین باری نیست که او تصمیم به همکاری با آدیداس می‌گیرد. بونماتی در بازه زمانی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ هم با این شرکت همکاری داشت و پس از پیشنهاد دیوانه کننده‌ای که دوباره از آنها دریافت کرد تصمیم گرفت که یک بار دیگر به این خانواده اضافه شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره