نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

واکنش تند نماینده پارلمان گرجستان علیه گولسیانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش تند نماینده پارلمان گرجستان علیه گولسیانی!

ورزش 3/اظهارنظر گئورگی گولسیانی در مورد فوتبال زنان خشم نماینده پارلمان گرجستان را به دنبال داشته است.
گئورگی گولسیانی تبدیل به ستاره تلویزیونی و میهمان دائمی برنامه‌های تصویری ورزشی در گرجستان شده. آنها از میان بازیکنان تیم ملی، یک چهره تازه را کشف کردند که خوش صحبت است و قصه‌های جالبی را برای تعریف کردن دارد و در عین حال به عنوان یک فوتبالیست دیده‌نشده در گرجستان، می‎تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
او این بار میهمان یک برنامه تلویزیون اینترنتی بود و در مورد موضوعات مختلف از زندگی شخصی تا فوتبال ملی و باشگاهی صحبت کرد و به یک سوال در مورد فوتبال زنان پاسخی جنجالی داد.
"آیا فوتبال زنانه است و زنان باید فوتبال بازی کنند؟" این سوالی است که از گئورگی گولسیانی پرسیده شد و او در پاسخ جملاتی را به زبان آورد که خشم نماینده مخالف دولت را در پارلمان برانگیخت.
گولسیانی در پاسخ گفت: «هرکسی که می‌خواهد فوتبال بازی کند، باید این حق را داشته باشد که بازی کند. اما من فکر می‌کنم [توانایی] خانم‌ها در فوتبال کمتر از آقایان است.»
او همچنین ادامه داد: «فکر می‌کنم مهارت خانم‌ها کمتر از آقایان باشد. با این حال وقتی به نمایش تیم‌های ملی بانوانمان نگاه می‌کنم [از پیشرفت آنها] تعجب می‌کنم. شاید نظرم به زودی تغییر کند.»
بلافاصله بعد از وایرال ویدیوی صحبت‌های گولسیانی در کشورش، ختیا دکانونیدزه، نماینده پارلمان گرجستان در یک استتوس فیسبوکی نوشت: «او به جای تشویق زنان به ورزش، حرف‌های بیهوده می‌زند و موفقیت فوتبالیست‌های گرجستانی را جنسیتی می‌کند.»
این استتوس نیز واکنش‌های زیادی را داشته و همچنین از سوی بسیاری از هواداران این نماینده مجلس مورد تمجید قرار گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره