نماد آخرین خبر

بارسلونا رسماً برای جذب اولمو دست به کار شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بارسلونا رسماً برای جذب اولمو دست به کار شد

تسنیم/هافبک نفوذی تیم فوتبال لایپزیگ در رادار باشگاه بارسلونا قرار دارد.
باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن دنی اولمو از لایپزیگ به طور رسمی دست به کار شد، این در حالی است که این هافبک نفوذی اسپانیایی مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی دیگر از جمله بایرن مونیخ، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول هم قرار دارد. اولموی 26 ساله بند فسخ 65 میلیون یورویی در قراردادش دارد که امروز (شنبه) منقضی می‌شود و مشتری‌های این بازیکن در صورتی که از این فرصت استفاده نکنند، از فردا باید با باشگاه لایپزیگ بر سر به خدمت گرفتن او وارد مذاکره شوند.
نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا حالا گزارش می‌دهد؛ باشگاه بارسلونا پیشنهادی 6 ساله به مدیر برنامه‌های دنی اولمو ارائه داده است و برای عملی کردن این انتقال حاضر به پرداخت 60 میلیون یورو به باشگاه لایپزیگ است.این ملی‌پوش اسپانیایی که در یورو 2024 عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را هم دارد، پیش از این از باشگاه بارسلونا خواسته بود تا پیشنهاد رسمی‌شان را ارائه دهند که بارسا در نهایت این پیشنهاد رسمی را به او فرستاد.
اولمو که تا سال 2027 با لایپزیگ قرارداد دارد، هنوز تصمیم نهایی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را نگرفته است. او تاکنون در 148 بازی برای لایپزیگ به میدان رفته و آمار 29 گل‌زده و 34 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
پیشتر خبری مخابره شده بود مبنی بر اینکه لاپورتا، رئیس باشگاه به دکو، مدیر ورزشی آبی‌واناری‌ها اطلاع داده که برای جذب اولمو و ویلیامز هیچ محدودیتی ندارد و در چارچوب شاخص‌های موجود هر کاری لازم است برای آوردن این دو بازیکن به بارسلونا انجام دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره