نماد آخرین خبر

ژاپن و کره رقبای سنتی ایران هستند اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
ژاپن و کره رقبای سنتی ایران هستند اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست

فارس/سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی از جمله رقبای سنتی تیم ایران به شمار می‌روند.
غلامرضا مومنی‌مقدم درمورد پیروزی شاگردانش در دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل اندونزی، اظهار داشت: نخستین دیدار تدارکاتی مقابل تیم باشگاهی ساماتور انجام دادیم که با توافق دو تیم این دیدار در پنج ست برگزار شد و خدا را شکر بازیکنان تیم ملی جوانان در هر پنج ست این مسابقه موفق به شکست حریف تدارکاتی شدند.

وی ادامه داد: دومین رقابت تدارکاتی را برابر تیم جوانان اندونزی انجام دادیم. آن‌ها تیم باکیفیتی بودند. سیستم و سبک نمایش اندونزی مانند تیم‌های شرق آسیا بود و بازیکنانم با ارائه یک نمایش خوب توانستند آن‌ها را با حساب 3 بر صفر شکست دهند. امیدوارم تا دوم مرداد که مسابقات رسمی شروع می‌شود تیم ایران در بهترین شرایط بدنی قرار گیرد.سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هر چند در این رده سنی بازیکنان نوسان دارند و امری طبیعی است، اما مقابل حریفان تدارکاتی خوب بازی کردند.

چهار مسابقه تدارکاتی قبل از شروع مسابقات برای تیم ایران خیلی خوب است تا با فرم مناسب و آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.مومنی‌مقدم تاکید کرد: تمام تلاش کادر فنی این است که بازیکنان با بهترین نمایش وارد مسابقات شوند و توان والیبال ایران را به آسیا نشان دهیم و همانند دوره های قبل جوانان ایران بتوانند قابلیت‌های فنی خود را در قاره کهن نشان دهند تا انشاالله پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران باشد.
وی درخصوص رقبای تیم ایران در این مسابقات گفت: طبیعی است که رقبای سنتی قوی‌تری مانند چین، کره و ژاپن داریم. چون در مرحله بعدی رقابت‌ها با این تیم‌ها دیدار خواهیم داشت، نتوانستیم با آن‌ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم. درمجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم با تمرکزی که دارند از ابتدای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، بهترین کیفیت خود را نشان دهند و انشالله بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

مومنی‌مقدم با اشاره به سطح مسابقات قهرمانی جوانان آسیا افزود: ژاپن که در مسابقات جهانی حضور نداشت تیم اصلی خود را به این رقابت‌ها آورده، همچنین کره‌جنوبی که رده سوم مسابقات جهانی را کسب کرد نیز با تیم اصلی در این مسابقات حضور یافته است اما بازیکنانم انگیزه خاص خودشان را دارند و تلاش می‌کنیم تا برابر رقبای سنتی به برتری دست یابیم.بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره