نماد آخرین خبر

فرگوسن: این دو ستاره قلب و روح یونایتد هستند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرگوسن: این دو ستاره قلب و روح یونایتد هستند

ورزش 3/سر الکس فرگوسن معتقد است که کوبی ماینو و الخاندرو گارناچو نقش بسیار مهمی در منچستریونایتد دارند.
  منچستریونایتد فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سپری کرد اما یکی از درخشان‌ترین اتفاقات که برای این تیم رخ داد مربوط به عملکرد خوب کوبی ماینو و الخاندرو گارناچو بود که به عنوان شگفتی‌های فصل این تیم معرفی شدند. 
هر دوی این بازیکنان موفق شدند در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر منچسترسیتی گلزنی کنند و جام قهرمانی را برای تیم‌شان به ارمغان بیاورند تا نشان دهند که توانایی درخشش در دیدارهای بزرگ را هم دارند و می‌توانند ستاره تیم‌شان در چند سال پیش رو در رقابت‌های اروپایی و لیگ برتر باشند.
فرگوسن در پاسخ به سوالی درباره این دو بازیکن به جمال نیاز، تیک تاکر معروف، گفت: «آنها روح و قلب منچستریونایتد هستند و درخشش بازیکنان جوان از قدیم نقش مهمی را در یونایتد ایفا کرده است. آنها جوان هستند اما عملکرد خوب، خونسردی و اعتماد به نفس‌شان در حال حاضر بسیار قابل توجه است
آنها نشان داده‌اند که از این اتفاق نمی‌ترسند. جسارت انجامش را دارند و بعضی از افراد به این شکل هستند که اشتیاق‌شان برای انجام کارها به حدی زیادی است که می‌توانند در سنین کم هم بدون هراس به سمت انجام آن کار بروند و مشکلی با این موضوع ندارند و این دو ستاره هم از همین دست هستند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره