نماد آخرین خبر

یونایتد ستاره گرانقیمتش را نمی‌خواهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یونایتد ستاره گرانقیمتش را نمی‌خواهد

ورزش 3/منچستریونایتد آماده است تا با انتقال قرضی آنتونی در تابستان پیش رو موافقت کند.
 آنتونی از زمان حضورش در منچستر یونایتد با انتقادها و فشارهای زیادی روبرو بوده و نتوانسته است انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و یکی از دلایل این فشارها مبلغ بسیار زیادی است که برای به خدمت گرفتن او پرداخت شد ولی در نهایت نتیجه‌ای برای این تیم نداشت.
این ستاره برزیلی فصل گذشته با حواشی بسیاری هم روبرو بود و جنجال‌هایی که در درون و بیرون زمین به وجود آورد باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی و از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به گوش برسد و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع جدی است.
به گفته ESPN، مدیران منچستر یونایتد آماده هستند تا با هر باشگاهی که توانایی پرداخت ۸۵ هزار یورو دستمزد او را در هفته در طول فصل ۲۵-۲۰۲۴ داشته باشد وارد مذاکره شوند و به صورت جدی برای امضای قرارداد قرضی و یک ساله این بازیکن اقدام کنند تا او در آستانه جدایی از این باشگاه حداقل برای یک فصل باشد.
آنتونی دومین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید، اما مشخص نیست که خودش هم با این تصمیم موافق باشد و به ترک اولدترافورد در فاصله دو فصل پس از حضورش در این تیم فکر کند و باید دید که در نهایت تصمیم قطعی برای آینده او در فصل آینده که چند هفته دیگر آغاز خواهد شد چیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره