نماد آخرین خبر

چالش بازیکنان جدید سپاهان در اولین بازی

منبع
مهر
بروزرسانی
چالش بازیکنان جدید سپاهان در اولین بازی

مهر/تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با شباب الاهلی امارات در پلی آف لیگ نخبگان آسیا با کمبود بازیکن در پست دفاع رو به رو است.
تیم فوتبال سپاهان که موفق شد در رقابت‌های جام حذفی عنوان قهرمانی را به دست آورد به عنوان نماینده ایران باید روز سه شنبه ۱۶ مرداد در اولین بازی مرحله پلی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گیرد.
سپاهان برای این بازی در خط دفاع با کمبود بازیکن رو به رو است. سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و هادی محمدی ۳ مدافع اصلی تیم سپاهان به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند و امید نورافکن و میلاد زکی‌پور نیز که در سمت راست خط دفاعی برای این تیم به میدان می‌رفتند در فصل جدید در ترکیب سپاهان حضور ندارند و هنوز بازیکنی هم به عنوان جانشین جذب نشده است.
محمدامین حزباوی مدافع جوان و جدید سپاهان قطعاً یکی از بازیکنان خط دفاعی سپاهان در بازی با شباب الاهلی خواهد بود. این بازیکن به تازگی توسط سپاهان به خدمت گرفته شده است و در اولین بازی خود مسئولیت مهمی را بر دوش می‌کشد. مهدی حسینی و علی احمدی دو بازیکن دیگر سپاهان در پست دفاع هستند که کمتر شناخته شده‌اند و امکان دارد تا مورایس از یکی از آنها در ترکیب سپاهان در پست دفاع چپ استفاده کند.
صالح حردانی و آریا یوسفی هم در سمت راست می‌توانند سپاهان را در این بازی همراهی کنند و خیال مورایس از این بابت راحت است. یکی از بازیکنانی که مورایس می‌تواند در خط دفاعی از آن استفاده کند، برایان دابو است که باید دید سرمربی پرتغالی این بازیکن را در کنار محمد کریمی در میانه‌های زمین به کار خواهد گرفت تا زوج حزباوی در قلب خط دفاعی خواهد کرد.
سپاهان در بخش وینگر چپ مشکلی نخواهد داشت و محمدمهدی محبی جایگزین علی اصغر اعرابی در سپاهان شده است و می‌تواند اولین بازی خود را برای تیم جدید خود برابر شباب الاهلی تجربه کند.

یکی از چالش‌های سپاهان برای این بازی قطعاً خط دفاع خواهد بود و باید دید مورایس از چه نفراتی در این پست استفاده می‌کند. همچنین محمدمهدی محبی، صالح حردانی و محمدامین حزباوی که به تازگی جذب این تیم شده‌اند می‌توانند نخستین بازی خود را انجام دهند.
سپاهان در صورت برتری برابر شباب الاهلی برای قطعی شدن حضورش در مرحله گروهی لیگ نخبگان باید رو در روی الغرافه قطر قرار گیرد که آن بازی هم برای شاگردان مورایس بسیار مهم خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره