نماد آخرین خبر

سریع‌ترین گل لیگ برتر در 11 ثانیه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سریع‌ترین گل لیگ برتر در 11 ثانیه!

ورزش 3/مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ برتر تحت مربیگری محمد کشاورز به یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های باشگاهی در جهان تبدیل شده است و آن‌ها در فاز هجومی و سازمان دفاعی، سبک جدیدی را اختراع کرده‌اند. کشاورزبال، نوعی از بازی ویران کننده آنهاست که با چرخشی سریع و پاس‌های پرشمار تمامی بازیکنان را به نقاط مختلف زمین می‌رساند و فرصت گلزنی خلق می‌کنند‌. شاگردان کشاورز پس از به صدا در آمدن سوت آغاز، با شش پاس و چرخش در سیستم سه _ یک همیشگی‌شان توسط کاپیتان‌شان محمدرضا سنگ سفیدی به گل نخست دست پیدا کردند و سن‌ایچی‌ها بدون اینکه حتی توپ را لمس کنند، خیلی زود دروازه‌‌شان را باز شده دیدند.
محمد کشاورز به وسواس تاکتیکی مشهور است. برای او داشتن سبک و ساختار مطمئنا به تکیه بر یک بازیکن ارجحیت دارد. گیتی‌پسند با مالکیت توپ و پرس از بالا اعتقاد دارد و حریفان را در نیمه خودی مچاله می‌کنند. این نوع فلسفه بازی، هم مانع از حمله مقابل می‌شود و هم اینکه فرصت بدست آوردن توپ را افزایش می‌دهند. گمانه‌زنی می‌شد او با خرید سعید احمدعباسی، دروازه‌ها را به آتش می‌کشد، اما نه فقط برای نقش این بازیکن که چندی پیش آقای گل جام ملت‌های آسیا شد، بلکه از احمدعباسی به عنوان تله استفاده می‌کند و فضا را برای گلزنی بازیکنان دیگر مهیا می‌سازد.

در حال حاضر، بهترین گلزنان این تیم، بازیکنان عقب‌گیر (مدافع) بوده‌اند. آن‌ها به نوعی در زمین مسابقه تاکتیک را اجرا می‌کنند که حریفان را برای مقصد بعدی توپ به کدام بازیکن را گیج کرده‌اند. به وضوح گیتی پسند با اختلاف بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و همین مسئله به مربی تیم اجازه می‌دهد تا سیستم‌های متنوع‌تری را امتحان کند.

به هر حال، گل محمدرضا سنگ سفیدی در ثانیه یازده، سریع‌ترین گل تا به اینجای لیگ و شاید فصل لقب بگیرد. گلی با کار گروهی، آموزنده و تحسین برانگیز. کشاورزبال در سه فصل اخیر، لیگ برتر فوتسال ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره