نماد آخرین خبر

بارسا رقیب پیدا کرد؛ بنفیکا برای فلیکس مذاکره می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا رقیب پیدا کرد؛ بنفیکا برای فلیکس مذاکره می‌کند

ورزش 3/وضعیت ژوائو فلیکس برای فصل آینده همچنان نامشخص است. قرارداد قرضی او با بارسلونا به پایان رسیده و گفته می‌شود این باشگاه ممکن است او را جذب کند اما در حال حاضر حرکتی از سوی باشگاه کاتالان صورت نگرفته است.

در همین حین روی کاستا، رئیس باشگاه بنفیکا، در مراسم افتتاحیه «کاساس دو بنفیکا» در سوئیس درباره مسائل مختلف از جمله بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

او تأیید کرد که مذاکرات برای انتقال ژوائو فلیکس در حال انجام است و احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن جوان به باشگاه سابقش برگردد.

کاستا گفت:«اجازه دهید از این منطقه خارج نشوم، زیرا این مذاکرات در حال انجام هستند و نمی‌توان به صورت عمومی درباره آنها صحبت کرد. ما فلیکس را می‌خواهیم و این مشخص است اما نمی‌توانم چیز دیگری اضافه کنم. مذاکرات در حال انجام هستند.»

او همچنین اشاره کرد که بنفیکا یک تیم بسیار رقابتی برای فصل آینده خواهد داشت و هنوز در مورد خروجی‌ها و ورودی‌ها تصمیمات قطعی گرفته نشده است و این موضوع به بازار بستگی دارد.

در همین حال، بارسلونا به اطرافیان ژوائو فلیکس اطلاع داده که او را در نظر دارند، اما اولویت آنها در حال حاضر امضای قرارداد با او نیست. بحث انتقال ژوائو فلیکس  به بارسا ممکن است با خرید احتمالی دنی اولمو و نیکو ویلیامز بسته شود، زیرا در این صورت جایی برای او در تیم نخواهد بود مگر اینکه بارسا خروجی‌های بیشتری داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره