نماد آخرین خبر

برای اولین بار مسابقات پدل رده سنی زیر 18 سال برگزار شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برای اولین بار مسابقات پدل رده سنی زیر 18 سال برگزار شد

آخرین خبر/سینا فاطمی رییس انجمن پدل استان تهران طی توضیحاتی به خبرنگار ما اظهار داشت:

این مسابقات برای اولین بار است که در سطح استان تهران و در دو رده سنی زیر 18 سال و زیر 12 سال برگزار گردیده است.

این مسابقات را انجمن پدل استان تهران به میزبانی باشگاه پدل پارک آجودانیه از تاریخ 10 تیرماه 1403 تا روز سه شنبه 12 تیرماه در حال برگزاری است.

فاطمی رییس انجمن نیز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: استمرار در برگزاری این رقابت ها می تواند نقش پررنگی در رونق رشته پدل و همگانی کردن آن در رده سنی های مختلف و پیشرفت و ارتقای جایگاه پدل در کشورمان داشته باشد.

خوشبختانه باشگاه های پدل همکاری خوبی در طی برگزاری مسابقات با انجمن داشته و به نظرم این مسیر درستی است که انجمن استان تهران در پیش گرفته است، چراکه پدل جزء رشته هایی است که بازیکنان باید بصورت مداوم در مسابقات حضور داشته باشند تا بتوانند پیشرفت کنند و به جایگاهی که باید در سطح بین المللی باشند، دست یابند.

وی افزود: سعی ما بر آن است که بیشتر بر شناخته شدن این رشته ورزش و همگانی تر شدن آن در سطح کشور کمک کنیم و با برگزاری تورنمنت های مختلف برای رشد بازیکنان و هرچه بیشتر شناخته شدن آن گام های مثبتی بر داریم.

قطعا معرفی بیشتر این ورزش به غیر از کلانشهر تهران در سطح شهرها و روستاها باعث یافتن استعدادها و کسب موفقیت های بیشتر می شود.

این ورزش پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی دارد و به نشاط و شادابی بازیکنان و در نهایت سالم تر شدن و موندن جامعه کمک بسزایی می نماید.

و در آخر انجمن پدل تهران بدون شک از اقدام قانونی باشگاه ها جهت برگزاری این گونه مسابقات استقبال کرده و با هماهنگی و همراهی باشگاه داران مختلف از هرگونه کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد و حول و قوه ی الهی.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره