نماد آخرین خبر

یک شروع رویایی؛ امباپه همه را ذوق‌زده کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک شروع رویایی؛ امباپه همه را ذوق‌زده کرد

ورزش 3/اولین بازخوردها از کیلیان امباپه در رئال بسیار مثبت بوده و او به سرعت تمام تصورات قبلی نسبت به خودش را تغییر داده است.
انتظاری که به نظر می‌رسید برای رئالی‌ها ابدی باشد، ماه گذشته تمام شد و امباپه رسما به رئال پیوست. او سه‌شنبه گذشته نیز در برنابئو به هواداران معرفی شد. در مراسمی ویژه در برنابئو با حضور 85 هزار نفر که رکوردشکن شد.
امباپه در روز معارفه خود گفت: «دو سال و حتی سه سال پیش می‌توانستم به رئال بیایم اما گذشته‌ها گذشته و به حال و آینده فکر می‌کنم. من برای این پیراهن جانم را می‌دهم.»
کیلیان که لبخند از چهره‌اش محو نمی‌شد، بارها گفت: «رویایی بود که به حقیقت پیوست.»

اولین واکنش‌ها به امباپه در کمپ رئال نیز بسیار مثبت بود. او قبل از رفتن به برنابئو ساعتی را در کمپ رئال پشت سر گذاشت و با کارکنان، کادر فنی و تعدادی از هم تیمی‌هایش دیدار کرد. همگی معتقدند که رئال مادرید یک ستاره خوش اخلاق و سمپاتیک را به خدمت گرفته است.
خوزه مارتینز پیری، رئیس افتخاری رئال، نیز از دیدار با امباپه تاثیر خوبی گرفته بود: «من یک پسر بسیار ساده را دیدم که اسپانیایی بسیار خوب و روان حرف می‌زد و خیلی زود نیز با همه صمیمی شد. فکر می‌کنم او در اینجا خیلی خوب پذیرفته می‌شود.»
یکی از کارکنان کمپ والدبباس به آاس گفت: «کیلیان بسیار متمرکز به نظر می‌رسید، او مشتاق شروع تمرین و مشارکت بود و او را بسیار متواضع دیدم.»
به‌خصوص تسلط امباپه به اسپانیایی مثال‌زدنی بود و همه را ذوق‌زده کرد. همین تسلط به زبان باعث خواهد شد او به راحتی خودش را فضای لالیگا و رئال وفق بدهد. کیلیان حتی انگلیسی را نیز مثل زبان مادری‌اش حرف می‌زند.
کیلیان در والدبباس توانست با کادر مربیگری و هفت بازیکن شامل آندری لونین، لوکاس واسکز، داوید آلابا، وایه‌خو، فران گارسیا، سبایوس و براهیم دیاز ملاقات کند. در برنابئو و زمانی که برای اولین بار پیراهن رئال را به تن کرد، تیبو کورتوا نیز انتظارش را می‌کشید.
امباپه در نشست خبری خود گفت: «غیر از فرانسوی‌های رئال، با وینیسیوس نیز ارتباط دائمی داشته و ستاره برزیلی همواره برای او پیام می‌فرستاد که اینجا در رئال منتظرت هستیم.»
شروع امباپه در رئال رویایی بود و با اولین بازی و اولین گل، رویایی‌تر نیز خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره