نماد آخرین خبر

اسبقیان: روزهای خوبی را برای تنیس روی‌ میز متصور هستیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اسبقیان: روزهای خوبی را برای تنیس روی‌ میز متصور هستیم

ایرنا/ معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در خاطرمان هست که در ۳۰ سال گذشته تنیس روی میز چه جایگاهی داشت و اکنون جایگاه چه جایگاهی در جهان و آسیا دارد و روزهای خوبی را برای این رشته در آینده متصور هستیم.
مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز امروز (یکشنبه) با حضور اعضا در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که نمایندگان هیات‌های استانی از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کردند.
در این جلسه سیدمحمدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، محمدهادی جعفری مسئول امور مجامع به همراه مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، علی حدادگر دبیر و پریسا صمدی نائب رئیس بانوان فدراسیون حضور داشتند.
بعد از خیرمقدم علی حدادگر دبیر فدراسیون، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون نیز به شرح مختصری از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد.
سیدمحمدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش نیز در این جلسه گفت: از نظر وزارت ورزش، تنیس روی میز یکی از فدراسیون‌های برتر است و در شورای برون مرزی حضور مستمر رئیس فدراسیون را داریم که موجب اعزام‌های متعدد بین‌المللی شده است. ماحصل این اعزام‌ها، حضور سه ورزشکار در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا از این رشته به عنوان نمایندگان ایران عزیز در المپیک است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در خاطرمان هست که در ۳۰ سال گذشته تنیس روی میز چه جایگاهی داشت و اکنون جایگاه پینگ پنگ ایران در جهان و آسیا چگونه است. پیروزی سه بر صفر ایران مقابل ژاپن، رتبه یک نوجوانان دنیا و مدال برنز دوبل برادران عالمیان در بازی‌های آسیایی می‌تواند روزهای خوبی را برای تنیس روی میز در آینده متصور بود. در بخش استعدادیابی، دوره‌های آموزشی کارهای بسیار خوبی در فدراسیون صورت گرفته و امیدواریم سیر صعودی و این روند ادامه‌دار باشد.

وی گفت: قارداشی را چهره‌ای ارزشی، فرهنگی و اخلاق‌مدار می‌دانم و از روزی که او ورزش قهرمانی انجام می‌داد از وی شناخت دارم. امیدوارم دعای خیر مادران ایران اسلامی پشت سر ورزشکاران تنیس روی میز در المپیک باشد و کاروان ایران بتواند نتیجه خوبی را در المپیک بدست آورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره