نماد آخرین خبر

این ستاره را دوباره احیا می‌کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این ستاره را دوباره احیا می‌کنم

ورزش 3/هانسی فلیک مصمم است که آنسو فاتی را به روزهای خوب گذشته در بارسلونا برگرداند.
درخشش چند فصل قبل فاتی در بارسلونا باعث شده بود که بسیاری از هواداران و مدیران این باشگاه امیدوار شوند که شاهد ظهور یک ستاره دیگر در ترکیب این تیم باشند و همین شد که خیلی زود لقب جانشین لیونل مسی را به او دادند و حتی شماره ۱۰ این بازیکن پس از ترک بارسا هم به او رسید. 
با این حال، این بازیکن که بسیار از این نظر تحت فشار به نظر می‌رسید به دلیل مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت نتوانست برای چندین ماه در ترکیب بارسا به میدان برود و در نهایت فاصله زیادی از روزهای اوجش گرفت و همین باعث شد که چاره دیگری جز ترک این باشگاه برای مدتی کوتاه نداشته باشد. 
این ستاره اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله به برایتون پیوست اما در لیگ برتر انگلیس هم موفق نبود و پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر در اختیار بارسا قرار گرفت. حالا به نظر می‌رسد که شاید دوباره فرصت درخشانی برای بازگشت به روزهای اوج داشته باشد. 

مدیران بارسلونا در ابتدا در فکر این بودند که او را در پنجره تابستانی به فروش برسند اما اصرارهای فاتی و عملکرد خوبش در تمرینات پیش فصل نظر آنها را تغییر داد و حالا موندو دیپورتیوو هم خبر داده است که فلیک از شرایط این بازیکن کاملا راضی است و عزمش را جزم کرده که او را به بهترین سطح ممکن برساند و اطمینان دارد که در انجام این کار و کمک به احیای ستاره جوان بارسا موفق خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره