نماد آخرین خبر

تصمیم عجیب ستاره میلان؛ رد پیشنهاد سیتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم عجیب ستاره میلان؛ رد پیشنهاد سیتی

ورزش 3/فرانچسکو کاماردا با رد پیشنهاد منچسترسیتی تصمیم گرفت قراردادش را با میلان امضا کند.
کاماردا توانست در رقابت‌های فصل گذشته خودش را به عنوان یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپا مطرح کند و عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت که مدیران باشگاه میلان را مجاب کرد که قراردادی سه ساله را با این بازیکن جوان که تنها ۱۶ سال دارد به امضا برسانند. 
او روز گذشته رسما قراردادی سه ساله را با میلان امضا کرد و آماده است تا در این فصل هم به تیم‌های پایه این باشگاه کمک کند و به این که فرصتی برای درخشش در ترکیب تیم اول در طول فصل و در رقابت‌های سری آ ایتالیا پیدا کند هم امیدوار خواهد بود و این تصمیم را با رد پیشنهاداتی جذاب گرفته است. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این بازیکن پیشنهادهای بسیار جذاب و هنگفتی از باشگاه منچسترسیتی داشته اما تصمیم گرفته است که به این پیشنهادات پاسخ منفی دهد تا فرصت بازی برای میلان را داشته باشد و این تصمیم برای مدیران این باشگاه بسیار ارزشمند بوده است. منچستریونایتد و دورتموند هم از دیگر مشتریان او به حساب می‌آمدند. 

کاماردا قرار است از فصل آینده دستمزدی ۴۵۰ هزار یورویی دریافت کند و در صورت درخشش در ترکیب میلان در سری آ یا رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم پاداشی متفاوت دریافت خواهد کرد که نشانگر عطش او برای حضور در ترکیب اصلی تیم اول میلان در فصل آینده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره