نماد آخرین خبر

گران‌ترین ستاره‌های بارسا؛ جهش باورنکردنی یامال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گران‌ترین ستاره‌های بارسا؛ جهش باورنکردنی یامال!

ورزش 3/لامین یامال با عملکرد خوبش در صدر جدول گرانقیمت‌ترین بازیکنان بارسلونا قرار گرفته است.
عملکرد درخشان لامین یامال در ترکیب بارسلونا در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا باعث شد که این بازیکن به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ دعوت شود و با ارائه یک نمایش درخشان نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم در این مسابقات ایفا کرد.
درخشش این بازیکن در کنار دیگر ستاره‌های تیم ملی اسپانیا باعث شد که بسیاری از رسانه‌های دنیا و همچنین فوتبال دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره استعداد و آینده درخشان او صحبت کنند و حتی شایعاتی مبنی بر این که پاری سن ژرمن آماده است تا ۲۵۰ میلیون یورو برای جذب او پرداخت کند به گوش می‌رسید. 
هرچند بارسلونا در حال حاضر به هیچ وجه تصمیمی برای فروش این ستاره جوان ندارد اما رشد قابل توجه قیمت او در بازار نقل و انتقالات می‌تواند بهترین اتفاق برای آنها باشد و نشان می‌دهد که ارزش این بازیکن که به تازگی ۱۷ ساله شده تا چه اندازه بالا رفته و توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرده است. 

در فهرستی که موندو دیپورتیوو منتشر کرده لامین یامال با ۱۲۰ میلیون یورو در صدر، گاوی با ۹۰ میلیون یورو در جایگاه دوم، پدری با ۸۰ میلیون یورو در رده سوم و فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو به صورت مشترک با ۷۰ میلیون یورو در رتبه چهارم گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر بارسلونا قرار گرفته‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره