نماد آخرین خبر

پیشنهاد تمدید تراکتور به پورحمیدی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد تمدید تراکتور به پورحمیدی!

ورزش 3/باشگاه تراکتور سیاست جالبی را در مورد حسین پورحمیدی اتخاذ کرده است.
تراکتور از معدود تیمهای فوتبال ایران است که سیاست نقل و انتقالاتی خود را روی قراردادهای بلند مدت بنا نهاده و با بازیکنان جدید قرارداد بلندمدت امضا می‌کند. تراکتور در مورد دانیال، ترابی و بیرانوند نیز همین سیاست را داشت اما منع قانونی برای امضای قرارداد بیشتر از یک سال با بازیکنان بالای 30 ساله، سبب شد تا آنها با دانیال و بیرانوند یک ساله امضا کنند و ترابی را برای دو فصل در تیم خود نگه دارند.
اما در مورد سایر بازیکنان اوضاع متفاوت است و تراکتور سرمایه‌های خود را با قرارداد سفت و سخت در این تیم حفظ می‌کند. امیرحسین حسین‌زاده یکی از این نفرات است که شاید انتقال یکی دو ساله او هم برای استقلال غیرممکن بود اما محمدرضا زنوزی در ازای قرارداد پنج ساله با این بازیکن، رضایتنامه او را پرداخت کرد تا بلندمدت‌ترین قرارداد فوتبال ایران را با او امضا کند.
حالا حسین‌زاده 23 ساله تا چهار سال دیگر نسبت به این باشگاه تعهد دارد و تنها در صورت پرداخت رضایتنامه، جدا خواهد شد و این شاید بهترین قراردادی باشد که زنوزی در سالهای گذشته امضا کرده است.
حالا این باشگاه در قبال حسین پورحمیدی نیز همچین تصمیمی دارد. پورحمیدی که فصل گذشته دستکش طلایی لیگ برتر را به دست آورد، حالا باتوجه به استخدام علیرضا بیرانوند، تصمیم خود را برای جدایی اعلام کرده است اما باشگاه تراکتور باوجود حضور بیرانوند، تمایلی ندارد که پورحمیدی را به صورت قطعی بفروشد.

این دروازه‌بان که دو سال دیگر تحت قرارداد تراکتور است، حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد هم از سوی تراکتور مواجه شده است. مدیران تراکتور اعلام کردند که اگر او قصد دارد یک ساله قرضی برود، باید یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند تا خللی در آینده او با باشگاه تبریزی به وجود نیاید.
نکته مهم اینکه تراکتور مشکلی برای پرداخت دستمزد بازیکنان خود هم ندارد و به همین دلیل نسبت به آنها در موضع ضعف قرار نمی‌گیرد و می‌تواند سیاست خود را پیش ببرد. حالا هم پورحمیدی می‌تواند با امضای قرارداد جدید، مسیر تازه خود را برگزیند.
همچنین باشگاه تراکتور از حسین پورحمیدی خواسته تا سریعتر به تمرینات تراکتور برگردد تا در روزهای آینده مذاکرات برای تمدید قرارداد و سپس جدایی این دروازه‌بان شکل بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره