نماد آخرین خبر

همه دنیا می‌دانند که ویرتز را برای بایرن می‌خواهم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه دنیا می‌دانند که ویرتز را برای بایرن می‌خواهم

ورزش 3/بایرلورکوزن فصلی تماشایی را پشت سر گذاشت و یکی از ستاره های بزرگش فلورین ویرتز بود که رویای دیرینه رئیس افتخاری بایرن است.
ویرتز در 49 بازی در تمامی رقابت‌ها، 18 گل زد و 19 پاس گل داد. بازیساز 21 ساله که به تیم هایی مانند بارسا، بایرن و چندین بازیکن بزرگ انگلیسی مرتبط شده، به خاطر جادوی خاص بازی خود متمایز است. در مترهای پایانی و در فضاهای کوچک که بسیاری متوقف می شوند، او مهارت بالایش را نشان می دهد و ارزش بازار او بیش از 100 میلیون یورو است.
بایرن مونیخ آرزو دارد که او را در ترکیب خود داشته باشد، اگرچه آنها می دانند که این فصل عملا غیرممکن خواهد بود، زیرا لورکوزن به هیچ قیمتی نمی خواهد او را بفروشد.
بنابراین، نقشه راه باواریایی ها جذب او برای سال 2025 است. این را اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه، نیز تایید کرد.

هوینس گفت: «همه دنیا می‌دانند که من دوست دارم ویرتز را در بایرن ببینم. بایرن همیشه به دنبال بهترین‌ها است و او قطعا یکی از آنهاست. من دوست دارم جمال موسیالا و فلوریان ویرتز را کنار هم در زمین و در حال بازی برای بایرن ببینم. همه ما می دانیم که ویرتز را برای بایرن می خواهم اما فکر می کنم این همه هیاهو نیز درست نیست. تحت این فشار، آنها نمی توانند پیشرفت کنند. این به نفع بازیکنان جوان نیست. شکی نیست که آنها می توانند به بالاترین سطح برسند، اما به نظر من این یک اشتباه بزرگ است که آنها را تحت فشار قرار دهیم.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره